Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korreloiko naisilla pituus ja itsetunto keskenään?

Vierailija
14.10.2014 |

Olen huomannut omista kavereistani että lyhyet ovat kateellisempia ja pitkät taas itsevarmempia, mutta miksi se on näin päin jos miehet kerran suosivat lyhyitä naisia?

t. keskimittainen

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät povat uskottavampia kuin lyhyet ja taisivat joskun tutkimuksen mukaan menestyäkin elämässään lyhyitä paremmin. Joka tapauksessa seksuaalinen suosio miesten silmissä on niin pieni tekijä naisen kokonaisitsetunnossa, että se tuskin massoja heiluttaa.

Itse olen keskimittaista pidempi nainen ja itsetunto on kohdallaan. Saan tosin miehiltä myös seksuaalista huomiota, mutta olen paljon kiinnostuneempi aivan muista asioista.

Vierailija
2/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, terve itsetunto muodostuu ihan muista asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään tuollaista. Itsekin olen 162cm eli alle keskimitan, ja minkäänlaisesta itsetunnon puutteesta en ole kärsinyt koskaan, en oikein osaa edes kuvitella, millaista se olisi. Kyllä siihen varmasti vaikuttaa ainakin tuhat muuta asiaa kuin pituus.

Vierailija
4/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 14:21"]

En ole huomannut mitään tuollaista. Itsekin olen 162cm eli alle keskimitan, ja minkäänlaisesta itsetunnon puutteesta en ole kärsinyt koskaan, en oikein osaa edes kuvitella, millaista se olisi. Kyllä siihen varmasti vaikuttaa ainakin tuhat muuta asiaa kuin pituus.

[/quote]

Olet kyllä niin lähellä keskipituutta, ettei sinua voi lyhyeksi sanoa. Keskimittainen sinä olet.

Vierailija
5/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut mitään tuollaista korrelaatiota mihinkään suuntaan. Tiedän niin pieniä, keskikokoisia kuin pitkiäkin naisia joilla on hyvä itsetunto, tai toisaalta sellaisia joilla on huono. Omista tutuistani sattumalta huonoitsetuntoisin on eräs 177 cm pitkä ja piirteiltään todella kaunis nainen, joka uskoo itse olevansa hirviömäisen ja hävettävän ruma ja muutenkin epäkelpo. Oikeasti syy siihen että hän saa toisinaan huonoa palautetta ei ole rumuus vaan se pelokkaan, välttelevän tyylinen "luihu" olemus, joka seuraa huonosta itsetunnosta.

Vierailija
6/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan itselläni, olen 152cm, itsetuntoni on ollut aina kohdallaan, eikä pituudestani ole ollut mitään ongelmaa. Eikä ole työurallani menestymistäkään haitannut yhtään. Kyllä se itsetunto muodostuu ihan muista asioista, tai sitten ollaan heikoilla.

Vierailija
7/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut, mutta asia menee päinvastoin kuin luulisi. Mitä lyhyempi, sitä parempi itsetunto. Miehillä taas toisinpäin.

Vierailija
8/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:51"]

Pituus korreloi positiivisesti itsekunnioituksen kanssa. Erityisesti pitka nainen ei ole huolissaan siita etta tulee jatetyksi. Tietaa etta uusi loytyy sormia napsauttamalla.

[/quote]

Taidat olla oikeassa. Tutkimusten mukaan lyhyet naiset ovat mustasukkaisempia kuin pitkät.

Vierailija
9/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe tsiisus näiden väitteiden kanssa taas... Kirjoittajalla on kyllä itsellään todella paha ongelmat itsetunnon kanssa kun edes ajattelee tällaisia. Uskomatonta sontaa, huhheijaa. :-D

Vierailija
10/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:00"]

Voe tsiisus näiden väitteiden kanssa taas... Kirjoittajalla on kyllä itsellään todella paha ongelmat itsetunnon kanssa kun edes ajattelee tällaisia. Uskomatonta sontaa, huhheijaa. :-D

[/quote]

No ei tällaisten asioiden pohtiminen kerro mitään muuta kuin uteliaisuudesta. Etkö sinä koskaan huviksesi askartele erilaisten ilmiöiden parissa?

ohis

Vierailija
11/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole koskaan kokenut olevani ruma tai huonompi, koska olen lyhyt. Itsevarma olen sillon kun olen tyytyväinen painooni, olen treenannut peppua, iho on hyvässä kunnossa ja hiukset kauniit. Välillä on näin, joskus ihannepainossani olin tosi itsevarma, nyt olen vähän lihonnut, on finnejä, peppu in lässähtänyt urheilemattomuudesta ja hiukset kuivat. Olen nyt ainakin aika kateellinen, koska ei ole kovin itsevarma olo. 

Vierailija
12/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te puhutte itsetunnosta ikään kuin se liittyisi vain ja ainoastaan ulkonäköön. Miksi?

Vierailija
13/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:21"]

Siis te puhutte itsetunnosta ikään kuin se liittyisi vain ja ainoastaan ulkonäköön. Miksi?

[/quote]

Onhan täällä useampi todennut että terve itsetunto on lähtöisin ihan muista seikoista.

Vierailija
14/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:21"]

[/quote]"Te"? Oletko lukenut viestejä valikoiden? Kyllä täällä on useampi puhunut muistakin tekijoistä kuin ulkonäöstä.

Vierailija
15/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat ihanat naiset. Unohtakaa jo se miesten miellyttäminen ja olkaa ylpeiyä ittestänne just sen kokosina ja muotoisina kun ootte.

Vierailija
16/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:21"]

[/quote]"Te"? Oletko lukenut viestejä valikoiden? Kyllä täällä on useampi puhunut muistakin tekijoistä kuin ulkonäöstä.
[/quote]
Kommentti ei selvästikään ollut suunnattu heille... :D

Vierailija
17/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:28"]

Rakkaat ihanat naiset. Unohtakaa jo se miesten miellyttäminen ja olkaa ylpeiyä ittestänne just sen kokosina ja muotoisina kun ootte.

[/quote]

Ongelmana täällä onkin se että pitkät naiset eivät miellytä toisia naisia. Ei niinkään ne miehet.

Vierailija
18/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:28"]

[/quote]

Ongelmana täällä onkin se että pitkät naiset eivät miellytä toisia naisia. Ei niinkään ne miehet.
[/quote]
Täh? Eikö ketjun aihe ole LYHYET naiset, mikä multa meni ohi?

Vierailija
19/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla pitkä tai keskimittainen :) olen aina ollut vähän lyhyempi ja se on osa minua ja pidän siitä. Alle 160cm olen. En ole tosiaan minäkään huomannut tuota pituuden vaikutusta itsetuntoon tuttavapiirissäkään.

Vierailija
20/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on käsitys, että lyhyillä on parempi itsetunto kuin pitkillä. Omassa kaveripiirissä minulla on muutama lyhyt kaveri, jotka voivat olla äänekkäitä, hyppiä syliin, halata, riehua ja silti he ovat söpöjä. Minä pitkänä olen usein joutunut olemaan hillitympi, rauhallisempi ja etäisempi, koska riehuessa pitkä on pelottavampi kuin lyhyt.