Voi v... että menee hermot kun kissa repii tapetteja!!!!!
Meillä on pyhä birma-kissanpentu joka repii seiniä aina kun silmä välttää. Itku on kurkussa kun asutaan vuokra-asunnossa ja tapetit joka huoneessa pilalla. Olen yrittänyt ihan kaikkia vinkkejä mitä olen netistä saanut mutta kun tuo elukka ei vaan millään lopeta!!!! Raapimapuu ja -teline sillä on mutta ne ei kiinnosta kai koska niiden raapiminen ei ole kiellettyä.
En tiedä mitä enää teen. Se kai hakee huomiota sillä, kun se riehaantuu oikein silloin kun meillä on ruoka-aika. Se oikein tekee sen tahallaan, tuijottaa minua silmiin samalla. Muutenkin kisu on tosi tempperamenttinen ja omapäinen.
Rakastan kissaani, se on muuten oikein mukava kaveri mutta noina seinänraapimishetkinä tekisi mieli potkaista se kadulle (en kyllä tekisi oikeasti).
En tiedä mitä teen!!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Haloo! Jopa kissa tajuaa että tapetit ovat tänä päivänä ihan out ja pelkistetyt maalipinnat in :D
Puolitotuus.
Mutta totuus on yleensä se, että on tapetoitu huonosti.
Kissat ovat erinomaisia havaitsemaan kaikki tapetointivirheet (ilmakuplat, liisterittömät kohdat, repsotukset...).
Vaihda maaliin. Säästät omia ja kissan hermoja.
Vierailija kirjoitti:
Osta palanen kokolattiamattoa, kiinnitä se seinään. Kissat tykkäävät kovasti raapia sitä. Osta tarpeeksi iso pala ja väriltään sellanen, joka sopii asunnon väritykseen. Voit myös pingottaa sen jonkinlaiseen puukehykseen, niin on nätimpi.
Oletko kokeillut laittaa raapimapuuhun suihkutettavaa kissanminttua? Se toimii joillain.
Ymmärrän harmisi, olen kokenut saman.
Tämä kokolattiamatto seinään on loistava ratkaisu. Liimasin sisareni eteisen seinään n. 2 metriä leveän kaistaleen ja kissat (2kpl) ovat todella innostuneita siitä. Nyt harrastavat seinäkiipeilyä.
Vuokra-asunnossa tuo kehyshomma on hyvä.
Vanha keskustelu mutta kannattaa hankkia kissalle pahvilaatikko! Sitä tykkää mun kissa raapia juurikin koska rapisee ja lähtee paloja :)