Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan neuvoja Tinderiin liittyen

06.09.2021 |

Hei!

Ostin Tinder Goldin elokuun alussa ja olen n. 3 vko ajan viestitellyt erään miehen kanssa. Viimeksi viestittelimme perjantaina. Eilen sunnuntaina lopetin Gold -tilaukseni , etten jatka sitä enää laskutuskauden lopun jälkeen. Kuitenkin vielä tänään Gold on toiminnassa normaalisti.

Eilen sunnuntaina n, klo 20 katsoin viestejä, ja siellä näkyi meidän viestit ihan normaalisti . Kuitenkin tänään maanantaina n. Klo 6 kun katsoin viestejä uudelleen, oli tämän miehen profiili ja kaikki viestit kadonneet.

Mietin vaan, että mistä se johtuu ja onko syynä se, että minä menin irtisanomaan Gold-tilaukseni?

Vai johtuuko viestien katoaminen siitä, että mies on poistanut meidän osuman eli matchin tai sitten esimerkiksi poistunut kokonaan Tinderistä?

Aika erikoinen sattuma vaan, että seuraavana päivänä tilauksen irtisanomisen jälkeen kaikki viestit ja profiili ovat kadonneet.

Kommentit (22)

1/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut?

Vierailija
2/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jo oli täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on poistanut matchin. Olen pahoillani.

Vierailija
4/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tinder bannaa ihmisiä ilman syytä. Niin minulle kävi.

Vierailija
5/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä on tapahtunut mutta ei kai kukaan ole niin tyhmä että luottaa tinderin tekniseen toimivuuteen ja pitää sitä 3 viikon ajan vaihtamatta muita yhteystietoja.

Vierailija
6/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sika jätti

Vierailija
7/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies blokkasi sinut. Etkö suostunut tapaamaan, vai mitä hölmöilit?

Vierailija
8/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä on tapahtunut mutta ei kai kukaan ole niin tyhmä että luottaa tinderin tekniseen toimivuuteen ja pitää sitä 3 viikon ajan vaihtamatta muita yhteystietoja.

On, sellainen joka kyselee neuvoja elämiseen AV-palstalla.

Vierailija
9/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun jälkeen tapahtuu noita blokkaamisia.

Löytynyt uutta mieluisampaa seuraa, joko livenä, tai sitten mies on tavannut jonkin muun Tinder naisen kasvokkain vkonlopun aikana, ja mieltynyt tähän.

Tai oli varattu mies, joka kyllästyi muuten vaan.

10/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies blokkasi sinut. Etkö suostunut tapaamaan, vai mitä hölmöilit?

Me tavattiin heti kun me oltiin matchatty ja mentiin heti treffien jälkeen sänkyyn. Sen jälkeen ollaan viestitelty, ei olla nähty , koska meillä tosi pitkä välimatka.

11/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla näkyy yhä toisten miesten lähettämät viestit viikkojen takaa.

Vierailija
12/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi uuden ja paremman naisen, simppeli syy!

Vierailija
13/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies poisti matchin, hyvin pieni mahdollisuus, että Tinder blokkasi miehen tai joku tekininen ongelma. 

Joka tapauksessa, aika jatkaa elämää ja unohtaa mies, ellei hän itse ota kontaktia parin päivän sisään. 

Vierailija
14/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksin jälkeen ei ole vaihdettu muita yhteystietoja, tulkitsisin, että on ollut tarkoitus pitää seksisuhde kevyenä ja anonyyminä. Näin ollen myös helposti katkaistavana.

Vierailija
15/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tinderin luoma profiili viihdyttämässä maksavia asiakkaita, jotta syntyy illuusio, että goldista on hyötyä? Monet muut deittisovellukset ainakin ovat jääneet kiinni feikkiprofiileista.

Vierailija
16/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että jopa treffien ja seksin jälkeen ei edelleenkään ole vaihdettu yhteystietoja? Miksi?

17/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

X

18/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
19/22 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se löysi jonkun toisen. Tinder on helvetin raadollinen paikka. Itsellänikin on useiden naisien kanssa seksiä samaan aikaan ja jopa todella syvällistä viestittelyä jne, mutta en mä niistä kerro toisille naisille. Jopa suoraan valehtelen ettei ole. Kun löydän pidempiaikaisen jutun, niin poistan vain tinderin ja samalla häviän kaikilta. Olin ennen myös kaltaisesi sinisilmäinen, mutta tindernaiset tekivät minusta kaltaisensa. Suosittelen vain unohtamaan tyypin ja etsimään uusia miehiä.

Vierailija
20/22 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se löysi jonkun toisen. Tinder on helvetin raadollinen paikka. Itsellänikin on useiden naisien kanssa seksiä samaan aikaan ja jopa todella syvällistä viestittelyä jne, mutta en mä niistä kerro toisille naisille. Jopa suoraan valehtelen ettei ole. Kun löydän pidempiaikaisen jutun, niin poistan vain tinderin ja samalla häviän kaikilta. Olin ennen myös kaltaisesi sinisilmäinen, mutta tindernaiset tekivät minusta kaltaisensa. Suosittelen vain unohtamaan tyypin ja etsimään uusia miehiä.

Olet kamala