Tunnen itseni poikkeukseksi!!
Kun lukee av-palstaa, tunnen olevani todella poikkeuksellinen nainen.
Ikää 40v eikä sureta vanheneminen eikä se, että oman ikäiset miehet kuolaavat parikymppisten perään. B-kuppi eikä ole koskaan haitannut. Painoa muutama kilo tullut lisää eikä haittaa. Miksi pitäisi vielä näyttää nuorelta? Mahdotonta :) Enempää en anna painoa kertyä terveydellisistä syistä. Olen 165/65.
Mahtavaa olla tyytyväinen itseensä ja sinut itsensä kanssa :) Suosittelen muillekin!
Kommentit (6)
Minä myös. Mulle on ihan yksi helvatan hailee, paljonko naapuri tienaa, paljonko sillä on velkaa ja mihin se rahansa käyttää.
Täällä 42vee läpeensä tyytyväinen =) Mulla on itseäni monta vuotta nuorempi mies joka vielä 10 vuoden yhdessä olon jälkeen "kuolaa" mun perään.
Täällä myös onnellinen 4-kymppinen. Elämä on ihanaa! Kroppa iskussa, ihana mies ja perhe (ei mitään uusperhevirityksiä), hyvät koulutukset ja työt, talous kondiksessa, seksi aivan taivaallista ja sitä on usein. Ei sitä oikein enempää voisi toivoa.
Taitaa olla monet tässä iässä sinut itsensä kanssa :) Itsekin olen 40 v, ja olen vähän ylipainoinenkin, ja rupsahtanut, enkä ole edes elämässäni saavuttanut mitään erityistä: koulut on jäänyt kesken, miestä ja lapsia ei ole, ei ole edes omistusasuntoa. Mutta olen hyvin onnellinen ihminen silti, nautin jokaisesta hetkestä jonka saan olla elossa ja terveenä, vain nauttia elossaolemisen tunteesta ja kaikista aistimuksista. Aamulla esimerkiksi nautin valtavasti ruskan väreistä ja lämpimästä suihkusta. Nyt nautin höyryävästä kupista cappuccinoa tässä koneen ääressä. Elämä on ihanaa :)
Mitali tulee postissa.