Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KAIVATAAN motivaatiota siivoukseen :(

Vierailija
14.10.2014 |

En saa itsestän imitään irti ja 60 neliöinen kaksio siivottavana. Mistä aloittaisitte? Keittiö on kaaos.

Järjestystäkin tekisi mieli vaihtaa mutta en tiedä jaksanko.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siivous sujuu? Minä olen raivannut yläkertaa, pakannut neljä kassillista tavaraa kierrätykseen, pessyt yläkerran lattiat ja portaat. Astian- ja pyykinpesukoneet pyörivät. Keittiö seuraavana vuorossa ja sitten tuulikaapin kimppuun. Minulla siivottavana 80 neliöinen kolmio. Tavaraa aivan liikaa, joten karsintaa teen tässä samalla...

Vierailija
2/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:26"]

aloita pahimmasta siivottavasta, tässä tapauksessa keittiö ja jatka siitä miellyttävimpiin koheisiin. vie matot ja petivaatteet tuulettumaan, pese lattiat, kerää roskat. 

[/quote]

Otse teen juuri toisin päin: Ensin helpot jutut, että saa homman rullaamaan ja perseen penkistä. Kyllä ne ikävätkin hommat maistuvat kun on vauhtiin päässyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kaivataan myös :| ja yhtä neliötä pienempi kaksio :D

Vierailija
4/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu kaveri kylään parin päivän päästä ja ideoi herkullista tarjottavaa samalla kun siivoat. Siinä sulle motivaatiota!

Vierailija
5/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso pari jaksoa himohamstraajia.

Vierailija
6/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloita pahimmasta siivottavasta, tässä tapauksessa keittiö ja jatka siitä miellyttävimpiin koheisiin. vie matot ja petivaatteet tuulettumaan, pese lattiat, kerää roskat. 

Vierailija
7/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele puhdasta ja ihanaa kotiasi siivouksen jälkeen. tee hyvää ruokaa, kasvonaamio, kellahda sohvalle ja nauti.

Vierailija
8/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat ajan siivoat puolituntia ja tulet tänne kertomaan mitä sait aikaan siinä ajassa. Teen saman ja moni muukin voi tehdä niin.

Minun puolituntinen alkaa nyt.

Vierailija
9/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea!! ^

Vierailija
10/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ensin kolme kierrosta asunnossa: Tiskit koneeseen, pyykit koriin/koneeseen, roskat roskiin. Koneet päälle hurisemaan ja miettimään, mitä seuraavaksi.

Vierailija
11/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee ensin ns- perusasiat niinkuin ylläoleva sanoi, tiskit, pyykit, roskat. Kaikki isommat ja perusasiat kuntoon sitten loput.

Vierailija
12/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:28"]

Otat ajan siivoat puolituntia ja tulet tänne kertomaan mitä sait aikaan siinä ajassa. Teen saman ja moni muukin voi tehdä niin.

Minun puolituntinen alkaa nyt.

[/quote]

Menipä puolituntia nopeasti. Ehdin pestä wc:n, laittaa koneellisen pyykkiä ja tiskejä, putsata läppärin. Laittakaa paremmaksi.

Vierailija
13/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein  roskat, tiskit koneeseen, pesin kissojen vessat,  täytin pesukoneet , keräsin roskat.

Vierailija
14/14 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 30min: pyykinpesukone pyörimään, loppujen pyykien metsästys, tiskit pesty (ei ole tiskikone käytössä tällähetkellä) ja lapsen lounas uunissa.
Lisäsotku 30min: Lapsi suuttu ja repi kaikki vaateet omasta kaapista lattialle, kissa(t) silppusivat wc-paperi rullan kun lapsi heitti sen lattialle.
Lounaan jälkeen jatko. T. 76M2 kolmio