Olen tatuoitu sairaanhoitaja.
Ja teen työni täysin moitteitta. Vielä kerran. Täysin moitteitta. Jokainen saa hyvää palvelua. En ymmärrä sitä, että miksi ette ymmärrä? Miten väkisin se pitää teidän kalloon takoa?
Kommentit (31)
Meidän töissä (terveysala) minä edustan tatuoimattomana vähemmistöä. Valtaosalla kädet ja jalat, rinta ja selkä täynnä kuvia. Ei ylitä hämmästelykynnystä. Myös potilailla on tatuointeja.
Kiinnittäkö nykypäivänä niihin edes kukaan huomioita? Tuskin.
Tatuointi kertoo jotain mielenlaadusta, mahdollisista äkkipikaisisista tai harkitsemattomasta luonteesta. Sama voi lipsahtaa jossain kohtaa työmoraaliinkin.
Annatko myös peräruiskeita, ja sidot sekä piiskaat myös? ;-D
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi kertoo jotain mielenlaadusta, mahdollisista äkkipikaisisista tai harkitsemattomasta luonteesta. Sama voi lipsahtaa jossain kohtaa työmoraaliinkin.
Jaa, taidan olla hyvinkin äkkipikainen ja harkitsematon luonteeltani kun olen seuraavaa tautointia suunnitellut kohta vuoden päivät.. :D
tällä palstalla loistaa ihmisten stereotypiset käsitykset aiheessa kuin aiheessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, taidan olla hyvinkin äkkipikainen ja harkitsematon luonteeltani kun olen seuraavaa tautointia suunnitellut kohta vuoden päivät.. :D
tällä palstalla loistaa ihmisten stereotypiset käsitykset aiheessa kuin aiheessa
Myös pakkomielteisyys jonkin asian suunnittelussa kuuluu näihin luonnehäiriöihin. ;)
Otatko āhteriin? Useinhan teikäläiset ottavat.
Onko sinulla myös taiteellisia viiltelykuvioita käsivarsissa?
Jotenkin on pakko epäillä, ettei aloittaja ole mikään hoitohenkilö. Sellaiset kun yleensä ovat hiukan fiksumpia, eivätkä avaa tällaisia ketjuja lapsellisen kuuloisesti. Mikä lienee provoyritys.
Tuuppa Kotio kirjoitti:
Jotenkin on pakko epäillä, ettei aloittaja ole mikään hoitohenkilö. Sellaiset kun yleensä ovat hiukan fiksumpia, eivätkä avaa tällaisia ketjuja lapsellisen kuuloisesti. Mikä lienee provoyritys.
Vastaukset ovat kaikki melkein provoja. En tajua miksi tulette häiritsemään asialliseen aloitukseen.
Ei asiaa, mistä hoitajat ei riitelisi 😅
Onko päänahka ja kaula/ niska myös tatuoitu?