Vierailija

Ja teen työni täysin moitteitta. Vielä kerran. Täysin moitteitta. Jokainen saa hyvää palvelua. En ymmärrä sitä, että miksi ette ymmärrä? Miten väkisin se pitää teidän kalloon takoa?

• ylös 9
  • alas 13

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Itse olen tatuoitu asiakaspalvelija enkä tajua vieläkään et miten tatuointi vaikuttaa palvelun laatuun. Kun asiakas ei sitä ikinä kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä me ei ymmärretä?

Sitä, että tatuointi ei vaikuta palvelun laatuun mitenkään.

Ap

Vierailija

Aha. Suurimmalla osalla sairaanhoitajista taitaa nykyisin olla tatuointi.

Tehtyä ei saa tekemättömäksi tai ainakin siitä jää arpi.

Terveisin, tatuoimaton

• ylös 13
  • alas 5
Vierailija

Yritätkö nyt haastaa riitaa? Minäkin olen sairaanhoitaja, mutta ilman tatuointeja. Minusta ne ovat typerän näköisiä ja suorastaan järkkyjä, jos molemmat kädet on tatuoitu ranteisiin saakka. Se ei ole kyllä vaikuttanut suhtautumiseeni tai arvostelukykyyni työkaverini ammattitaidosta. Eivät kyllä näytä kivoilta, mutta ei omakaan ulkonäköni kaikkia miellytä. Mitähän nyt haet tällä?

• ylös 18
  • alas 5
Vierailija

Kyllä me tiedetään myös se, että lapsuutesi/nuoruutesi ei ollut perusonnellinen, mutta hyvä, että olet päässyt mukavaan elämään kiinni.

Vierailija

Oletpa sinä hyvä ihminen. Minäkin olen sairaanhoitaja ja pyrin tekemään työni hyvin. Täysin moitteetta en kyllä tee aina. On hyviä päiviä, jolloin suorastaan ylitän itseni ja sitten päiviä, jolloin olisin voinut tehdä paremminkin. Olet ensimmäinen, joka tekee moitteetta, oli ala mikä hyvänsä. Yli-ihminen. Tässä tapauksessasi luonne todellakin ratkaisee enemmän kuin ulkonäkö

Vierailija

Minäkin olen sairaanhoitaja ilman tatskoja, mutta ei ole tullut mieleenkään, että sillä olisi mitään merkitystä työn laatuun suuntaan tai toiseen. Voi olla hyvä sairaanhoitaja tatskoilla tai ilman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä me ei ymmärretä?

Sitä, että tatuointi ei vaikuta palvelun laatuun mitenkään.

Ap

Niin ja miksi tulit tämän tänne kertomaan?

Vierailija

Ole ihan vapaasti tatuoitu, kunhan tulet töihin ilman rakennekynsiä, koruja ja lävistyksiä. Ja muista pitää kynnet lyhyinä. Ja tuon kielenkäyttösi voit siistiä. Se ei kuulu hyvään palveluun tai hoitoon. Hoitoala ei muuten ole palveluammatti, vaikka moni potilas näin luuleekin. Moni luulee että kun sairaalamaksun maksaa, ollaan palveltavana kuin hotellissa. Autetaan kyllä, mutta vain siinä missä tarvetta on.

Vierailija

Kannattaisi nykynuorison miettiä vielä toiseenkin kertaan, onko noissa tatuoinneissa järkeä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.