Ratsastus makkarin puolella
Kertokaapa vinkkejä, ohjeita, neuvoja! En vain osaa sitä :D! Jostain syystä en saa itteeni tarpeeksi nousemaan, oonko liikaa ne alkaalla jaloilla vai liian ylhäällä vatsan päällä? Väärin jalat..Kertokaa omia vinkkejä!
Kommentit (11)
Prkl autocorrect. En oo kännissä :D^^
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:25"]Jestas, kuinka korkeelle siinä pitää nousta?
Vai pitäiskö vain onnitella ?
[/quote]
Kyse voi olla myös lyhyistä jaloista kuten mulla. Jos pituutta on 151cm, ja normaalikokoinen mies (ei mikään kukkakeppi), niin kyllä se meinaa tiukkaa tehdä :D
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:25"]Jestas, kuinka korkeelle siinä pitää nousta?
[/quote]
No eikö se pointti oo että se liikkuu siellä piparissa?
Meillä ainakin mies on sen verran iso, että en onnistu mitenkään säärien varassa nousemaan ylös-alas. Kokeile säkin laittaa jalkapohjat lattiaan/patjaan ja siitä liikkua.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:25"]Jestas, kuinka korkeelle siinä pitää nousta?
[/quote]
Kyse voi olla myös lyhyistä jaloista kuten mulla. Jos pituutta on 151cm, ja normaalikokoinen mies (ei mikään kukkakeppi), niin kyllä se meinaa tiukkaa tehdä :D
[/quote]
No tätä mä mietin oisko ongelma! Vielä kun mieskin ei niin pitkä ole :D
ei tarvii nousta kuin 5cm
tai liiku vaakasuunnassa miehen päätä kohti ja poispäin, ei siis ylös-alas
antaa hyvin painetta molemmille...
t. mies
Suuri epäonnistumisen pelko alkaa olla kun toinen on sitä niin pyytänyt ja joskus ennen koitettu niin mulla iskee kauhea paniikki enkä osaa liikkua. Tahti menee heti kun toinen yrittää tulla ns . Mukaan :/ paljussa ei ollut mitään ongelmaa mutten kehtaa tätä kyllä pyytää lattialle makaamaan kun ens kerralla kysyy mua päälle :D
No haloo, lantiota siinä kuuluu liikutella, eikä koipia!
Minä ainakin kuvittelisin näin että itsensä nostelu sekä lantion liikutus kuuluvat molemmat ratsastukseen..
Miehelle laitetaan valjaat ja miehelle peruukki tai kasvata miehelle pitkä tukka biotiinin avulla! sen jälkeen valjastat orhin ja hyppäät slekään hops mars ops
Jestas, kuinka korkeelle siinä pitää nousta?