Paljonko sulla on säästössä?
Sanokaa ikä ja sit paljonko on rahaa säästössä :)
Itse 18 ja noin 6000e
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 01:00"]
Miten voi sijoittaa?
[/quote]
Nettipankkien kautta voi ostaa osakkeita. Ilmaisen tilin voit avata ja ilmaisen säilytyksen arvopapereillesi tarjoaa Nordnet.fi.
N. 9k€. Oon 19 vuotta. Vanhemmat ja kummit säästäneet mun kaikki synttärirahat ja lapsilisät ym. jotka sain kun olin 18v. Kiitokset heille <3
Ikää 44. Säästössä tileillä 5000, Tämänpäivän arvoilla rahastoissa yhteensä 30 000€ ja optioissa noin 30 000€
Asuntolainaa 75 000€ eli ei edes teoreettisesti velaton
Heh, 37 ja toisella tilillä on tonni ja sekin menee perheen kesälomaan ja sitä ehtii vielä hiukan kerryttää. Lennot ja majoitus on maksettu jo.
Juu, on ollut kädestä suuhun -elämää aina. Vanhemmilla ei ole ollut varoja ja itsekin suht matalapalkkaisella alalla. Mutta enpähän elä sossun rahoilla ja ihan omaa asuntolainaakin makselen pois vähistäni.
M28, 30 k€ osakkeissa ja 190 k€ asunto, josta lainaa 160 k€. Ei muita lainoja.
oululainen yh 30++. Yli milli. voitin vikingissä toissailtana. ---- yhdellekään en kerro.--- jään silmänlumeeksi myös vuokraluukkuuni ja jätän vanhat 8 vuotta ikkunoissa roikkuvat verhotkin tähän betonitaloon. ----EI tule kadehtijoita eikä enempää vinkkejä!
26v, tileillä 4000€, rahastoissa 3500€. Taitaa kyllä iso osa kulua nyt kotihoidontuella ollessani. Onneksi olen joskus säästänyt niin mahdollisuus olla kotona :)
N37 40 000 € käteistä tilillä. Pitäisi varmaan ruveta sijoittamaan. Työttömänä jo jonkun aikaa et ihan persaukinen olo kun säästöihin ei halua koskea.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 00:16"]
Olen 34-vuotias. Saan kaavittua käteistä tileiltä n. 25 000e, jos tahdon. Olen avioliitossa ja omaisuutemme on yhteistä, niin ehkä juuri minulla on n. 12 000e säästössä, vaikka olen suurimman osan tainnut tienata.
[/quote]
Ihan kun olisin itse kirjoittanut! Nyt olen jo 35-vuotias. Ja rahaa on yhteensä 34000e. Eli mulla 17 tonnii.
Olen 20 ja minulla on n. 14 000e säästössä.
37 on ikää. Omakotitalo on maksettu velattomaksi. Rahastoissa noin 54000 ja tilillä 44000.
33 v. Sijoitusomaisuutta yhteensä n. 120 000 €. Asuntolainanpuolikasta jäljellä 90 t, tosin asunnon arvo paljon enemmän. Kaikki omalla työllä ansaittu ja pitkäjänteisesti sijoitettu. Bruttoansiotulot alle 3000€/kk.
Noh -ap-: Yhdestä pienestä hopeaharkosta se 12-vuotiaana lähti, kun lahjaksi sain. Sitten varmaan tällä vuosituhannella en ole yhtäkään konkreettista palikkaa edes käpistellyt! Viimeksi omistin sähköisessä muodossa kuparia, nikkeliä ja palladiumia. Olet hieman "hmm" erikoinen provovokaattori -ap- mutta olkoon niin se sitten niin =D -Cobalt-