Olen lahnamies
Seksiin asti päästyän hyppään sängylle selälleni täysin rennoksi ja sanon olevani valmis. Naisen ollessa päälläni käsken ilmoittamaan, kun hän pääsee loppuun asti. Hänen saatuaan orgasmin ilmoitan, että nyt on minun vuoroni nauttia ja pyydän tekemään minulle orgasmin. Lopuksi arvostelen kuinka hyvä nainen on sängyssä.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:31"]
Provo. Mutta jos ei niin miten kummassa naisesi suostuu?
[/quote]
Laitan vain lyhyen ilmoituksen nettiin, jossa ilmoitan etsiväni seksiseuraa ja saan noin 200 vastausta parin päivän aikana. Valitsen parhaat.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:30"]
Seksiin asti päästyän hyppään sängylle selälleni täysin rennoksi ja sanon olevani valmis. Naisen ollessa päälläni käsken ilmoittamaan, kun hän pääsee loppuun asti. Hänen saatuaan orgasmin ilmoitan, että nyt on minun vuoroni nauttia ja pyydän tekemään minulle orgasmin. Lopuksi arvostelen kuinka hyvä nainen on sängyssä.
[/quote]
Tuo seksiseurailmoitus meni vähän yli ellei ap ole Channing Tatum, muuten voisin uskoakin. Tapailin yhtä miestä joka oli niinkuin ap. Ei enää ikinä! Lisäksi kauheen pieni pippeli ja liiallisella runkkauksella itsensä pilannut, ettei meinannut tulla millään. Huhhuh. Kamala kokemus. Jätin sen sitten. Nyt ymmärrän, että ei ole helppoa miehilläkään joilla on sellainen kumppani joka ei laukea helposti.
Sori ap, meni vähän ohi aiheen!
En siis tarkoittanut että olet pienipippelinen, ap. Kunhan höpötin :)
t.5
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:45"]
t.5
[/quote] Olen pienipippelinen ja ylpeä siitä. Senttini ovat muualla, lähinnä vyötäröllä.
Seksi on kyllä ihan kivaa, mutta mulle merkkaa enemmän muut asiat. Jos en ole mimmille muuta kuin penis ei naisen parhaatkaan seksitaidot riitä siihen, että pysyisin suhteessa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:45"]
t.5
[/quote] Olen pienipippelinen ja ylpeä siitä. Senttini ovat muualla, lähinnä vyötäröllä.
[/quote]
Pieniaivoinenkin näköjään olet ja varmaan ylpeä siitä.
Provo. Mutta jos ei niin miten kummassa naisesi suostuu?