Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ihmisiä näette aamulla töihin mennessä bussissa tms?

Vierailija
13.10.2014 |

Onko usein samoja menijöitä?

Tämä kysymys juolahti mieleen yhtenä aamuna bussipysäkillä, kun huomasin, että bussiin tulee taas Väsynyt Nainen (=järjettömän kokoiset silmäpussit), sit bussissa tulee jostain kauempaa usein kans Viiksekäs Nainen, samoin Kylähullu (=oikeasti pikkasen pipi päästään, huomaa käytöksestä), takaisin päin tullessa Mies Joka Ei Pese Tukkaansa sekä Stockan Lady. Meikit, ketjut ja vyöt -poika tulee kans harva se aamu samaan bussiin.

Sit kans yhdellä pysäkillä, jonka ohi menen joka aamu seisoo sellainen Mielenkiintoinen mies kesät talvet aina samaan aikaan aamulla, mutta häneen en ole missään muualla vielä törmännyt, vain bussin ikkunasta saanut kytätä :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla pysäkilläni on aamuisin usein ainakin:

- Pälyilevä mies, joka on juuri aloittanut julkisen tyttöilyn ja näyttääkin siltä.

- Vaappuva mummo, joka huilaa kaidetta vasten 10m välein pysäkkiä kohti pyöriessään.

- Hienostorouva, beigessä shaalissa, LV-laukku kainalossa ja virheettömässä kampauksessa.

- Parempiosainen hipsteri-tyttö, jolla on etureisissä isot tatskat.

Pe- ja la-iltaisin, puoliltaöin:

- Maailmanomistaja-mies, joka tulee takki auki rehvakkaasti läiskimään kaikkia olalle, kertoo vitsejä, naurattaa tyttöjä ja esittelee varjonyrkkeilyliikkeitä.

- 5 - 8 nigerialaista naista, muotilaukkuineen ja tiukkoine legginseineen, menossa ilmeisesti "töihin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon intialaisia kovaäänisine lapsineen. Mustia, isokokoisia naisia kälkättämässä luureihinsa. On valkoihoisiakin. Lukevat yleensä kirjaa. Olen varmaankin ainoa suomalainen. Olen selkeästi vähemmistössä. Olen mamu.

Vierailija
4/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:08"]

Paljon intialaisia kovaäänisine lapsineen. Mustia, isokokoisia naisia kälkättämässä luureihinsa. On valkoihoisiakin. Lukevat yleensä kirjaa. Olen varmaankin ainoa suomalainen. Olen selkeästi vähemmistössä. Olen mamu.

[/quote]

Lontoo tai Manchester?

Vierailija
5/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asemalla vastaan tulee Mies-jolla-on-varmaan-tupee, samassa vaunussa voi olla Raksamies.
Kuljen ison osan vuodesta pyörällä, en muista ketä muita vakikasvoja on samassa junassa.

Vierailija
6/23 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- laiha n. 45-vuotias mies, epäilen entiseksi huumeidenkäyttäjäksi. Iho sellainen kuivan ja "repaleisen" näköinen. Usein samassa bussissa, tunnistaa varmaan minutkin jo.

- entinen, nyt n. 20-vuotias teiniäiti. Todella teinimäinen tyyli, ollut pinkkiä tukkaa ja usein pipo ja Vansin kengät. 2-3-vuotias tytär.

- kiinalainen äiti isojen kaksosvaunujen kanssa

- kurdi- tjms. siskokset. Tarkasti ajellut tummat kulmakarvat, jostain syystä tuijottavat minua "pahalla silmällä". Istuvat aina bussin edessä.

Vierailija
7/23 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kysymys :)

Meillä seisoo aamulla pysäkillä Minä Menen Taatusti Ensimmäisenä Bussiin -tantta. E KOSKAAN päästä ketään edellään ja seisoo tiiviisti tien reunassa että varmasti ehtii ensin. Seuraa myös bussin ovea kun se saapuu :) Jonain päivänä vielä pääsen ensin... :)

Sitten siellä on Aina Tupakoiva joka hönkii viimeiset savut bussiin. Saapuu aina juosten pysäkille ja pistää tupakaksi vaikka olisi minuutti aikaa. Jäi kerran oven väliin kun kuski hermostui. 

Usein siellä on myös Hermostunut Teini joka ravaa edestakaisin koko ajan ja näprää puhelintaan. Tuiskahtaa varmaan jonain aamuna kadulle kun ei ikinä katso eteensä. 

Viimeisenä saapuu yleensä Kiireinen Somali (tms.) joka juoksee joka aamu ja matkustaa yhden pysäkinvälin.

Ovenreiässä bussissa tönöttävät vielä Minä Ensin Ulos -teinit jättireppuineen, luonnollisesti jumalattomat luurit päässä ja mitään kuulemattomina. Yleensä tönin niitä vähän poistuessani ikään kuin herätelläkseni. Ties vaikka ajaisivat muuten pysäkkinsä ohi :)

Vierailija
8/23 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, kukaan ei ole nähnyt minua, tai ainakaan kiinnittänyt huomiota..! Oikeastaan se on kyllä hyvä asia, kun olen niin ujo ja haluaisin vaan olla rauhassa :)

Vierailija
9/23 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvanainen. En oikein tiedä mitä asiaa hän toimittaa, ei vaikuta olevan menossa työhön, mutta on aina aamubussissa. Noin reilu viiskymppinen, ehkä kuuskymppinen. En oikein koskaan kehtaa tarkemmin katsoa, mutta hänellä siis muuten meikittömät kasvot, vain mustalla paksusti tehdyt kulmakarvat - ihan kun nämä eyebrow fail -jutut, tiedättehän. Muuten tyyli on sellainen jätkämäinen, taitaa olla aina mustat farkut ja pilottitakki, sitten nämä jännät maalatut kulmakarvat. Kaikki täällä kulmilla tietää hänet kyllä.

Vierailija
10/23 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Lisää :)

Vierailija
11/23 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen en pahemmin kattele aamuisin ihmisiä bussissa. Jos kävelen kampukselle, näen äitejä tai isiä työntämässä vaunuja, muutaman vanhuksen ja työikäisiä kävelemässä tai pyöräilemässä minne sitten meneekin

Vierailija
12/23 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun en tee enää yövuoroja. Aamukuuden junassa oli ennen aina tasan samat tyypit päivästä toiseen - samat eväät, maneerit ja istumapaikat. Yli-ikäinen teini joka tsekkaa meikit ennen jokaista asemalle pysähtymistä, parikymppinen virolaismies, joka kävelee vaunun päähän ja takaisin ennen kuin istuu (tarkistaa paikallaolijat?) ja suosikkini, keski-ikäinen pukuherra aamupaloineen (kinkku-juusto-paprika -voileipä, siirtää paprikan leivän päältä juuston alle ennen haukkaamista..).

Kerran minuun meni pieni piru ja istuin aamupala-pukuherran "paikalle", kun olin vaunussa ensimmäisenä. Koko porukalta pasmat sekaisin ja minulla pokassa pitämistä. =D

Vierailija
13/23 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia bussituttuja ovat mm.
-Rikas Köyhä; aristokraattisen näköinen, charmikkaasti harmaantunut mies, jolla ensi katsomalla siistit vaatteet. Tarkemmin katsottuna vaatteet ovat likaiset ja kantaa mukanaan valtavia palautispullokasseja
- Pallopää; venäläinen nainen huonosti leikatussa tukassa. Vanhanaikaiset, epäpukevat silmälasit, vaikkakin ihan kauniit piirteet
Vihainen Invalidi; äreä huonosti liikkuva pienikokoinen mies.Avautuu mielellään ihan tuntemattomillekin, välttelen keskusteluun joutumista kuuntelemalla musiikkia kuulokkeista hyvin keskittyneen näköisenä

Vierailija
14/23 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska ketju! Kertokaapas millaisia bussipersoonia itse olette? Minä olen nuori nainen, joka juoksee bussiin ja moikkaa kuskia tai huohottaa "kiitos", jos kuski on odottanut pysäkillä, että ehdin sisälle. Hiukset ovat vielä märät pesun jäljiltä. Pahimmassa tapauksessa takki ja muut päällysvaatteet roikkuvat pukematta käsivarrella ja kengännauhatkin solmitaan vasta bussissa. Matka kuluu hiuksia harjatessa selviksi.

Vierailija
15/23 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän sellasen ujon ja ehkä luotaantyöntävänkin näköinen nainen vaikka oikeasti olen tosi kiva ja kohtelias. Olen omissa maailmoissani, näpytän puhelinta tai vaan tuijotan ulos.

Vierailija
16/23 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto näin aamun kunniaksi!

Vierailija
17/23 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyl kyyl kyyl.
Kannattaisi hankkii oma elämä!

Vierailija
18/23 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se jonka viereen ensimmäisenä tullaan kun ikkunapaikat alkavat täyttyä. Aikaisemmin luin aina kirjaa, mutten ole enää jaksanut raahata mukana kun ihmisiä on kivampi seurailla :)

Vierailija
19/23 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei tää suomirotu niin hieno ole ettei tänne mamuja mahtuisi. Menepä vaikka lideliin käy seisomaan kassojen jälkeen missä sitten näet näitten suomalaisten naamoja kun ne siinä seisoo kassajonossa niin silloin näet masentuneen kateellisen ahdistuneen vihaisen ja ilottoman ihmismassan mistä ilo on kadonnut kokonaan. Raha raha ahdistus ja loppuunpalanut porukka.

Vierailija
20/23 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin vielä äitini luona, aamuisin lukioon mennessä bussissa oli

- intialainen pariskunta, joka tuoksui hyvälle ruoalle

- nuori komeahko mies kitaralaukun kanssa

- nuori ujon näköinen nainen, jolla oli hyvin pitkät hiukset ja pehmolelureppu

- 30-40 -vuotias uranainen, joka pukeutui hyvin

Muita en muistakan enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi