Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetääkö jonkun ihmisen tuoksu sinua puoleensa?

Vierailija
13.10.2014 |

esim. jossain urheiluharrastuksessa? Normaalitilanteissahan ihmisillä on usein liikaa hajusteita peittämässä ominaistuoksua, niin niitä ei nyt huomioida.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni. Alunperin vahingossa törmättiin työpaikan käytävällä kävelemällä päin toisiamme ja hajun vuoksi päätin tehdä lähempää tuttavuutta. Olen kyllä muutenkin tarkkanenäinen ja nuuskin kaikkia salaa :D

Vierailija
2/6 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni!
Käsittämättömän huumaavan tuoksuinen mies, nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaupalle tuli asiakkaaksi mieshenkilö josta tuli huumaava tuoksu. Olin kun kissa pistoksissa ja nuuhkuttelin kassoille asti miehen perässä. Mies oli +40 siisti puku/villakangastakki päällä. En ole ikinä haistanut vastaavaa.

Vierailija
4/6 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans oli tuo oman kihlatun tuoksu aika kohtalokas 5 vuotta sitten :D Yhäkin kun halataan, painan nenän rintakehälle, siinä on vaan jotakin...

Seksissä olin kuin huumaantunut hänen tuoksustaan. Ihan kuin aineissa. Viehtymys tuoksuun on jo toki lieventynyt. Mutta näin.

Vierailija
5/6 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni tuoksu. Se on jotain ihan käsittämätöntä. Välillä haistan hänen tuoksunsa vaikka hän ei ole paikalla ja vain ajattelen häntä.

Vierailija
6/6 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 19 ja juuri opiskelemaan muuttanut. Olin sitä mieltä, että yli 25-vuotiaat miehet ovat jo tosi vanhoja ja yli 40-vuotiaat ainakin isoisäiässä. Sitten tuli oikeasti aivan hirveä henkinen kriisi, kun kaupan kassalla törmäsin vanhaan mieheen (tod. näk. n. 40), joka tuoksui niin hyvältä, että mieli teki lähteä kävelemään perään. Samaan aikaan poikaystäväni tykkäsi käyttää axe africaa, joka oli tosi pahan hajuista, yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme