Hyvää aasialaista Hgissä?
Niin, kertokaas mistä saa parasta aasialaissafkaa Hesassa!
Kommentit (21)
New Bamboo Center Annankadulla.<3 <3 Ahhh..
Jaa, luulin jotakin thai hierontaa?
Mistä vaan. Mitä haluat? Nepalilaista? Korealaista? Vietnamilaista?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:33"]Mistä vaan. Mitä haluat? Nepalilaista? Korealaista? Vietnamilaista?
[/quote]
Ei niin väliä, kaikki käy. Sijainti vain keskustan tuntumassa.
Dong Bei Hu China Tiger esplanadin puiston vieressä. Ota suikaloitua ankkaa. Taivaallisen hyvä annos, mutta melko kallis myös (keskihintainen).
Empire Plaza Kampissa (kiinalaista)
Mt. Everestit (nepalilaiset) Skattalla, Rautatientorilla ja Kampissa
Itse tykkään suuresti myös Dong Bei Husta. Annankadulla on New Bamboo Center, jossa ihan todella hyvää kiinalaista ruokaa (kantonin possu on upea elämys :D) MUTTA jos alko maistuu kyytipoikana, niin tuolta ei sitä saa (raittiusseuran korttelissa sijaitseva)
Hoku! Ja siellä erityisesti kaikkien kehuma teriyaki lohi. Ota ruokajuomaksi Asahi-olut.
Mei lin Lönnkalla. Parasta kiinalaista ikinä.
Ja siis en halua mitään räkälää, vaan ihan kunnon ravintolan kun olen äitini sinne viemässä.
Mistä saa hyvää vietnamilaista keskustassa? Tunnen vaan Itiksen Tre Vietin, eikä se ole oikein vakuuttanut. Jotain vietnamlaista olen joskus saanut Kampin Thai Orchidissa. Muuten en keskustasta ole löytänyt mitään.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:52"]
Ja siis en halua mitään räkälää, vaan ihan kunnon ravintolan kun olen äitini sinne viemässä.
[/quote]
Sitten valintasi on Dong Bei Hu.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:53"]Mistä saa hyvää vietnamilaista keskustassa? Tunnen vaan Itiksen Tre Vietin, eikä se ole oikein vakuuttanut. Jotain vietnamlaista olen joskus saanut Kampin Thai Orchidissa. Muuten en keskustasta ole löytänyt mitään.
[/quote]
Hyvää vietnamilaista ei ole. Siltanen muutti /muuttaa (en muista onko se jo valmis) juuri keittiönsä vietnamilaiseksi täyttääkseen tämän tyhjiön, tsekkaa se. Itse en ole vielä käynyt.
Mannerheimintien subway!! Paras aasialainen ikinä
?