olen harkinnut lopettaa salillä käynnin
..ja ostaa itselle käsipainoja, kuntopyörän ja ehkä jotain muuta. Pallo, kahvakuula ja kuminauha on jo. Nyt kun olen pari vuotta käynyt, paljon myös ohjatuissa jumpissa ja ottanut 10 h PT-tuntejakin, osaisin jotain tehdä itse kotonakin. Ennen asuin kävelymatkan päässä salillta, mutta nyt kauemmaksi muutettua ja iltojen pimettyä tuo lähteminen on niin tervanjuontia, kun tästä vielä kelitkin muuttuu liukkaaksi. Bussilla ei iltaisin kovin hyvin pääse. Mutta, te onko joku päättänyt samaa, tuleeko sitä tehtyä yhtä tehokkaasti?
Kommentit (23)
itsekkin olen harkinnut kun loppuu budjetti kesken ja vielä työt. Ei se auta kun alkaa juomaan kaljaa sohvanpohjalla kun ilmeisesti yhteiskunta haluaa minut sinne koska autolla ajaminen saati sen pitäminen on niin helvetin kallista ja sama minne lähtee jos lähtee muulla kun kävelemällä ja jos juo muutakin kuin vettä niin helvetin kallista kaikki. Muutenkin lukuisista keikkatyövuosistani käyn töissä lähes ilmaiseksi liian alhaisten tuntimäärien vuoksi
Ymmärrän kyllä että tommonen kotisalijuttu voi olla tosi hyvä ja toimiva ratkaisu esim. juuri sellaiseen vetreyttävään ja hieman paikkoja kunnossa pitävään treenailuun, mutta jos on tottunut salilla vetämään isoilla painoilla kovan reenin ihan lihaskasvun toivossa, ei tuosta kyllä ole mihinkään. Turhan yksipuoliseksi ja vastuttomaksi menee, ellei sitten ostele kotiin suoraan sanottuna aivan helvetisti kaikkea. Mikä taas rahallisesti on melkein sama kun mennä sinne salille, imo.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:37"]
Naiselle lihasten kasvatus kotona voi vielä onnistua pl. jalat, koska vastusta on vaikea saada tarpeeksi. Punnerrukset, avustetut leuanvedot kuminauhalla ja säädettävillä käsipainoilla 15-20kg asti tekee jo jotain tulosta jollet ole tottunut treenaamaan joka päivä ja et ole menossa fitnesskisoihin.
[/quote]
No turha haaveilla lihasten kasvusta, jos leukojakin pitää vetää kuminauhan kanssa.
[/quote]
Aika harvalla naisella riittää 3-6x10 settiin leukoja voimat.
[/quote]
No kävisitte siellä salilla, niin riittäisi ne voimat.