Kerro tänne salaliittoteoria, johon uskot
vaikka muut pitäisivät sitä hulluna. Tai kerro jos olet itse keksinyt jonkin. Ei pliis sitten teilata toisiamme. Foliohattu-huutelut voi jättää täältä pois.
Kommentit (658)
Kaikkien salaliittojen hupaisin isoäiti="Venäjän raakalasmainen yritys valloittaa K i o v A n/Zelen maailmanparantajien pyhimyshallinto ja ihan tasan tarkkaan 3 vrk."Ei hel...ti näitä idi oot teja!
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla kun opiskelin kauppatieteitä syventyvissä opinnoissa oli ihan juttua siitä miten manipuloidaan jengiä. Ihan täyttä salaliittokamaa. En tiedä mitä on nyt. Esim. sokeriin koukuttaminen. Te ketkä sanotte täällä että suuryritykset ja kaupat jokin salaliitto, fakta se on. Halutaan että jengi on koukussa alkoholiin, karkkeihin yms paskaan jotta ei noustaisi leveleille vaan kärsitään ja kuollaan. Sitten kaupat, karkki, viina ja limutehtaat rikastuvat, ja kaverilääkärit siinä vieressä - ja älkäämme unohtako pakkauksen valmistajia. He ovat avainasemassa sillä pakkauksen koostumus ja väri aiheuttavat ihmisten avioissa jotain että on pakko saada! Tällaista opiskeltiin. Niin minä en tosiaan tätä markkinointia opiskellut pääaineena. Puistatti nuo jutut.
Mistään muusta ei oo kyse kun aina vaan sofistikoituneimpien keinojen keksimistä jolla saa massoilta rahat pois ja samalla suurin osa rypee ri
Suuryritykset tekee valtavia summia rahaa ihmisten kärsimyksellä, suuryrityksiä maailmalla johtaa samat ihmiset ketkä ylipäätään johtaa koko maailmaa.
Se on kierre, halutaan sairastuttaa, sen jälkeen lääkitä.. WIN WIN kaikille muille paitsi normaaleille kansalaisille
Vierailija kirjoitti:
Usa pitkittää tahalleen Ukrainan sotaa ja ovat myös syyllisiä putkien pamauttamiseen
haha melkein vuos sit tää kommentti, taitaapi muuten olla mun oma vielä kaikenlisäks... No ensimmäinen meni oikeaan, ja no, toinen myös... Tuskin Ukraina itse niitä oikeasti pamautti, eiköhän Usa siinä mukana ollu ainakin jollaintapaa. Se on vaan helpompi laittaa kaikki Ukrainan piikkiin ja säilyttää oma "moraalipoliisin" kuva.
Uskon lähihistorian salaliittoteorioista ainoastaan siihen samaan, mihin lähes 60 % nykypäivän amerikkalaisistakin (tilastotieto) eli että Kennedyn kuolemasta kaikki tieto ei ole esillä ja että tapahtuma syy-seuraussuhteet eivät ole niinkuin pääsääntöisesti on kuvattu.
Nato sytytti ja haki Ukrainan sotaa saadakseen Suomen kerhoonsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usa pitkittää tahalleen Ukrainan sotaa ja ovat myös syyllisiä putkien pamauttamiseen
haha melkein vuos sit tää kommentti, taitaapi muuten olla mun oma vielä kaikenlisäks... No ensimmäinen meni oikeaan, ja no, toinen myös... Tuskin Ukraina itse niitä oikeasti pamautti, eiköhän Usa siinä mukana ollu ainakin jollaintapaa. Se on vaan helpompi laittaa kaikki Ukrainan piikkiin ja säilyttää oma "moraalipoliisin" kuva.
Niinne vaa paljastuu yksitellen kaikki
Vierailija kirjoitti:
Nato sytytti ja haki Ukrainan sotaa saadakseen Suomen kerhoonsa
Totta, tyhmimmätki näkee
Vierailija kirjoitti:
Koronapiikit tehtiin väestön vähentämiseksi ja tautihössötys ensin jotta ihmiset ottaisivat niitä.
Se on ainakin varma että se on iso bisnes... Eihän ne toimi
Vierailija kirjoitti:
Av-palsta on hallituksen salajuoni, jolla massat pidetään tyhminä. Sen takia täällä on aina suosituimmat ja poiminnat-osioissa aivokuolleita tosi-tv -ketjuja. Samoin nostetaan noita typerääkin typerämpiä terveistenlähettelyketjuja.
Tämä :D itsekin ihmettelen aina että puhuuko niissä joku :D
Vatikaani salaa asioita. Paholaisen palvonnan ym. Onhan siellä pedofiliaakin, joten ihan loogista tuo saatananpalvontakin.
911, siinä on liikaa epäiyttäviä piirteitä
Eliitti suunnittelee sodat ja Putin vain eliitin käskyläinen, kuten kuulemma Hitlerkin oli
Vierailija kirjoitti:
Eliitti suunnittelee sodat ja Putin vain eliitin käskyläinen, kuten kuulemma Hitlerkin oli
Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan päivämäärästä tulee myös sama summa kuin 1. sekä 2. maailmansotien alkupäivämääristä
Uskon, että Kärkkäisellä ostetusta foliosta tehty hattu parantaa paiseita ja peräsuolen laskeumaa.. Sieltä saa myös hopeavettä kramppeihin ja peräpukamiin... Kokeiltu on.
Maailman talous pitää aika ajoin romauttaa, jotta eliitti saisi lisää valtaa. Romahduksen yhteydessä voidaan aina esittää uusia vapauden riistoja ja kansalaisten oikeuksia pienennetään. Omaisuus siirtyy hiljalleen eliitille ja sinä saat sirun käteen, jotta tiedetään missä kuljet ja mitä teet, jolla pidetään huolta, ettet vain aiheuta eliitille haittaa.
Ei olekaan mitään sananvaltaa,meillä on varjohallitus. Hölmöläiset vaan luulleet että äänestämällä voi vaikuttaa.