Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tänne salaliittoteoria, johon uskot

Vierailija
13.10.2014 |

vaikka muut pitäisivät sitä hulluna. Tai kerro jos olet itse keksinyt jonkin. Ei pliis sitten teilata toisiamme. Foliohattu-huutelut voi jättää täältä pois.

Kommentit (658)

Vierailija
461/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon että ihmisen historiassa on suuria aukkoja.. On ollut kehittyneempiä sivilisaatioita kuin mitä tämän päivän argeologit suostuvat myöntämään.. Pitäisi tutkia enemmän mitä kaikkea on jäänyt veden alle kun maapallo on aika paljon muuttunut aikojen saatossa..

Uskon myös vakaasti siihen että muinoin on avaruudesta tullut tänne tyyppejä opettamaan meille asioita,siitä on aivan liikaa todisteita että se olisi ihan vaan höpöhöpöä..myös vanhat luomistarut ja uskonnot ovat liian samankaltaisia eripuolilla maailmaa että se olisi vain sattumaa..

Ja myös se on hyvin luotu kuvio että kaikki jotka hieman ajattelee laatikon ulkopuolelta helposti leimataan hörhöiksi ja kehotetaan ottamaan foliohattu pois päästä.. Hyvin mennyt lampaille läpi.

Vierailija
462/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät. Tätä asetelmaa ei halutakaan muuttaa, vaan vahvistaa: se on hyödyllinen erityisesti valtaeliitille.

En tiedä onko tämä edes salaliittoteoria, lienee jonkinlainen tosiasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon että ihmisen historiassa on suuria aukkoja.. On ollut kehittyneempiä sivilisaatioita kuin mitä tämän päivän argeologit suostuvat myöntämään.. Pitäisi tutkia enemmän mitä kaikkea on jäänyt veden alle kun maapallo on aika paljon muuttunut aikojen saatossa..

Uskon myös vakaasti siihen että muinoin on avaruudesta tullut tänne tyyppejä opettamaan meille asioita,siitä on aivan liikaa todisteita että se olisi ihan vaan höpöhöpöä..myös vanhat luomistarut ja uskonnot ovat liian samankaltaisia eripuolilla maailmaa että se olisi vain sattumaa..

Ja myös se on hyvin luotu kuvio että kaikki jotka hieman ajattelee laatikon ulkopuolelta helposti leimataan hörhöiksi ja kehotetaan ottamaan foliohattu pois päästä.. Hyvin mennyt lampaille läpi.

Mä uskon tohon myös että historiassa on ollut jopa meitä kehittyneempi sivilisaatio (ainakin yhden kerran).. Mä uskon jopa siihen että ne ovat lähteneet tältä pallolta, se selittäisi kuusta löytyneet oudot rakennelmat yms. Mä uskon myös tohon vesiteoriaan, että meriä pitäs tutkii enemmän. Paljon ufo havaintoja menee ihan suoraan vesiin, on nähty aluksia tulevan sieltä ja menevän sinne ympäri maapalloa. 

Vierailija
464/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon tohon myös että historiassa on ollut jopa meitä kehittyneempi sivilisaatio (ainakin yhden kerran).. Mä uskon jopa siihen että ne ovat lähteneet tältä pallolta, se selittäisi kuusta löytyneet oudot rakennelmat yms. Mä uskon myös tohon vesiteoriaan, että meriä pitäs tutkii enemmän. Paljon ufo havaintoja menee ihan suoraan vesiin, on nähty aluksia tulevan sieltä ja menevän sinne ympäri maapalloa. 

Toisen maailmansodan aikaan kun Suomessa ja Ruotsissa oli se "Ghostrockets" ilmiö, ihmiset myös raportoivat nähneensä aluksien LASKEUTUNEEN HALLITUSTI meidän järviin. 

Vierailija
465/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ilmastonmuutos on ihmisen aiheuttamaa

Vierailija
466/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen maailmansodan aikaan kun Suomessa ja Ruotsissa oli se "Ghostrockets" ilmiö, ihmiset myös raportoivat nähneensä aluksien LASKEUTUNEEN HALLITUSTI meidän järviin. 

Se David Favorin näkemä TICTAC alus teki kanssa jotain siinä merenpinnalla, ikäänkuin siinä alla olis ollu joku toinenkin. 

Vierailija
467/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulin joskus teorian siitä että UAP havainnot kautta aikojen voisivat olla tulevaisuuden ihmisiä. 

Vierailija
468/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut valtiot ja tahot seuraavat ihmisiä matkapuhelinten tai sovellusten avulla. Joskus ei auta asetuksetkaan.

Vierailija
469/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut valtiot ja tahot seuraavat ihmisiä matkapuhelinten tai sovellusten avulla. Joskus ei auta asetuksetkaan.

Jenkit jäivät kiinni tästä jo aikoinaan kun oli se snowden keissi, kansalaisia salakuunneltiin. 

Noi sovellukset myös seuraavat itestään ihmisiä, esim jos olet puhunut jossain jostain tietystä tuotteesta, sun puhelin saattaa mainoksissa ehottaa sitä sulle jostain. 

Vierailija
470/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
471/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, eikä tämä nyt ehkä ole salaliittoteoria, mutta minulla on ollut jokaisen hankkimani puhelinliittymän kanssa ongelmia. Nuoresta asti puheluni eivät joko yhdistyneet tai yhdistyivät sitten jonnekin, missä oli vain mykkää. Välillä olin samassa puhelussa tuntemattomien kanssa, kun yritin soittaa kaverilleni (tämä oli 2000-luvun alkua). Puhelimen tai liittymän hankkiminen ei ole auttanut. Kerran odotin kaveriani kaupungilla ja tämä oli myöhässä. Pahoitteli kun saapui, sanoi sitten että ei saanut minuun yhteyttä, ja soitti siinä vieressäni puhelimeeni, jossa oli akkua sekä kuuluvuutta, mutta puhelin ei reagoinut mitenkään. Tämäntyylinen on toistunut monia kertoja vuosien varrella, eli puhelut tai viestit jäävät ns. sille tielle, syytä en tiedä. 

En ole mikään arvohenkilö enkä kirjoittele foliohattu päässä dark webbiin, joten en usko salakuunteluunkaan, mutta mitä jää sitten jäljelle?

Vierailija
472/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:42"]

Minäkään en usko, että kuussa ei ole käyty, eikä käydä, koskaan. Liian vaarallista. Tarvittiin oikea aika ja media ja hype kuulennolle juuri oikealla hetkellä, tänä päivänä huijaus ei enää onnistuisi.

Minulla taas on hivenen lievempi epäusko. Uskon, että ensimmäinen kuukäynti oli lavastettu. Myöhemmin siellä on saatettu käydä jotain peilejä viemässä ja jalanjälkiä tallomassa, mutta se alkuperäinen Armstrong et. co. reissu on liian epäilyttävä.

Edes neuvostoliitto /venäjä ei kiistä kuukäyntejä. Tämä on riittävä todiste asiasta.

Vierailija
473/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuusbusineksen taustalla on pakko olla salaliitto. Tarkoittaa lääketieteen, ruokateollisuuden ja urheilubusineksen välistä liittoa. Liittynee myös politiikkaan esimerkiksi kyseisten yritysten eläkerahastojen kautta. Eläkerahastot lainoittavat valtioita ja valtiossa toteutettava politiikka suosii em. salaliittoa.

Vierailija
474/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellumafia on soluttautunut jopa kouluopetukseen, sekä minulle että lapselleni on koulussa opetettu että avohakkuu on luonnollinen asia ja sama asia kuin metsäpalo. Kun luin itseni biologiksi huomasin että kyse on disinformaatiosta.

Vierailija
475/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en voi kertoa yhtään uskottavaa salaliittoteoriaa, koska sellaisia ei ole.

476/658 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltojen salaiset UFO kansiot ovat valhetta, todellisuudessa kyseessä on ainoastaan uusien aseiden ja lentokoneiden testausta. Kun kansalle uskotellaan UFOjen ja avaruusolentojen vierailujen olevan "valetta", niin kansa ei usko siihen ja hallitus voi vapaasti suunnitella uusia härveleitä ja UFOt ja avaruusolennot saavat saa syyn niskoilleen.

Vierailija
477/658 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon siihen että historiaa manipuloidaan ja muutellaan, ja tämä vedätys on pureutunut todella syvälle opetusjärjestelmiin. 

Myytinkertojat ovat tuoneet tämän esille monesti

Thomas on fiksu kaveri, tykkään kans

Vierailija
478/658 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo salaliitto, mutta mä uskon että jossain planeetoilla saattaa olla sivilisaatioita itse sielä planeetan niinku sisällä.. Esim kuuta jos katot niin se päällinen ois typötyhjä mutta siellä sisällä olisi kaikki mitä meillä on pinnalla. 

Tää olis myös hyvä keino pysyä piilossa muilta. 

479/658 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

911-case

Ei vaan käy minun järkeen ku kahteen kerrostaloon iskeytyi lentokone niin kolmas matalampi kerrostalo romahti myös.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
480/658 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Covid on biologisen sodankäynnin testi-koe kuinka nopeasti leviää ihmiskunnassa. Ei ole lähtöisin yhden lepakon syömisestä kiinassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän