Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uskonlahkolaiset syyllistävät niin helposti muita?

Vierailija
06.09.2021 |

Hyvin usein saa kuulla olevansa syypää milloin mihinkin asiaa, vaikka siellä toisessakin päässä olisi taatusti aika ajoin peiliinkatsomisen paikka.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä taas ihan huvikseen katsoa uusin Gloryline TV7-kanavalta. Tuskin menee montakaan minuuttia, kun katsojien syyllistäminen alkaa.

Vierailija
22/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Tämä on hyvä meille kaikille.

Vierailija
24/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Paras  tapaus mikä on viime aikoina tullut  kohdalle oli kun asikaspalvelija sanoi  minulle ettei saa kiroilla, koska hän on uskova. Kuultuani etten saa tarvittavaa varaosaa kuin ehkä 1-3 kk päästä, päästin "helvatan " ilmoille. Vastasin, että en ole uskovainen ja että hänen uskovaissuutensa ei sido minua 

Asiakaspalvelijan ei kuulu tuoda uskoaan esille  asiakkaalle

Oisit vaan sanonut että mitäs vitt'ua sun typerät uskomukset mulle kuuluu.

Vierailija
25/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gloryline (1.9.2021):

https://www.tv7.fi/arkki/gloryline/kolmas-kardinaalilahja_p80052/

Ajatella, että tällaisen roinan julkaiseminen on sallittua.

Vierailija
26/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sitä taas puhuttiin kielillä. ZAPAKAKATSIKULAKUESIMIGEDEGULARE!

Vierailija
27/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Paras  tapaus mikä on viime aikoina tullut  kohdalle oli kun asikaspalvelija sanoi  minulle ettei saa kiroilla, koska hän on uskova. Kuultuani etten saa tarvittavaa varaosaa kuin ehkä 1-3 kk päästä, päästin "helvatan " ilmoille. Vastasin, että en ole uskovainen ja että hänen uskovaissuutensa ei sido minua 

Vaikkei olisi uskossa, niin hyvät käytöstavat, ystävällisyys ja kunnioitus kuuluvat myös asiakkaalle.

Vierailija
28/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Vaikkei olisi uskossa, niin hyvät käytöstavat, ystävällisyys ja kunnioitus kuuluvat myös asiakkaalle.

Siitä ei ollut kysymys, vaan asiakkaalle ei aleta näsäilemään ja jeesustelemaan. Varmaan olisi aspan esimieskin ollut samaa mieltä.

T. Eri

Vierailija
29/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet uskonlahkot polkevat ihmisoikeuksia. Rikkovat esimerkiksi uskonnonvapauden oikeutta rankaisemalla niitä, jotka haluavat irti lahkosta. Hajottavat perheitä. Aiheuttavat lapsiin kaikenlaisia helvetinpelkoja, joista lapsiraukat eivät ehkä koskaan pääse irti. Saattavat kieltää ottamasta verta, vaikka hengissä pysyminen olisi siitä kiinn.

Izlamista ei voi erota.

Vierailija
30/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Oisit vaan sanonut että mitäs vitt'ua sun typerät uskomukset mulle kuuluu.

Uuuuh, we got a bad ass here! On niin naurettavaa uhoilla lässyille nössöille kristityille, jotka kaiken lisäksi tekevät paljon hyvää. Mene uhoamaan muslimille, niin voit saada jopa arvostusta.

Vierailija
31/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän kertomuksen: "Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan. Toinen oli fariseus, toinen publikaani. Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani. Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.' Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!' "Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei.* Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan."

Luuk.18:9-14

Vierailija
32/32 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti: „Izlamista ei voi erota.“

Asun Saksassa, tunnen (myös) paljon islamilaisia. Suurin osa heistä on maltillisia, samalla lailla tapauskovaisia kuin suomalaiset kristityt.

Eivät käy moskeijoissa, eivät ympärileikkauta tyttäriään, eivät vaadi kenenkään kulkevan huntu päässä, pitävät koulutusta tärkeänä, eivät lähetä lapsiaan mihinkään koraanikouluun...

Ehkä ei voi varsinaisesti erota uskonnosta, mutta voivat olla elämättä sen mukaan. Yksi parhaista ystävistämme on algerialainen mies, jolla on saksal. vaimo, ja juuri heidän kanssaan vietämme uskomattomia kokkausiltoja aina hyvät viinit ollen osa iltaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi