Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päivähoitoasiaa

Vierailija
13.10.2014 |

Olen yrittäjä ja työskentelen kotonani klo 9-19 välisenä aikana. Jos vien lapsen päiväkotiin klo 9 ja haen pois klo 16, onko minun luvallista käydä kuntoilemassa päivän aikana? Voinko esim. mennä salille sen jälkeen, kun olen vienyt lapsen hoitoon? Kun ainahan sanotaan, että hoito on vain työnteon ajaksi ja edes kaupassa ei saisi käydä?

Mihin raja vedetään sitten, voinko käyttää koiran ulkona ja hölkätä samalla? Tai jos käyn työn puitteissa postissa, voinko tehdä ruokaostokset samalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käydä. Mutta aina niitä riittää, joita se ärsyttää.

Vierailija
2/8 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

raja on jokaisen omatunnossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos maksat päivähoidosta niin se ei kuulu vittuakaan muille mitä sinä aikana tekee 

Vierailija
4/8 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn lenkillä, ajatuskin luistaa sitten paremmin.

Vierailija
5/8 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutukset?

Vierailija
6/8 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans yrittäjä, päivät yksin kotona. Käyn usein lounasaikaan pienellä lenkillä tai lähikaupas. Varmaan sekin jotakuta risoo, vaikka itse pidän sitä lounastaukona.

Vierailija
7/8 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorohoidossa tämä kai olisi ongelma. Päivähoidossahan on myös työttömien lapsia... Mitähän ne sitten tekee sen ajan kun lapsi on hoidossa ?

Vierailija
8/8 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä oikeasti saivartelua. Itse olen hillunut työaikana autolla ympäri pitäjää. Ja aivan varmasti joku olisi voinut vetää tuostakin johtopäätöksen, että siellä se ajelee ja nauttii vapaa-ajasta ja lapsi on hoidossa, jos ei tiennyt että olin töissä. Samoin työpaikkaa vaihtaessa vein lapsen päiväkotiin lounaalle, kun menin itse iltavuoroon. Sen parin tunnin aikana kävin lenkillä ja tein itselleni lounaan, sekä miehelle ja lapselle ruuan valmiiksi päiväksi.

Eli saat kyllä käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme