Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehitelkääs mulle hyvä saliohjelma neljänä peräkkäisenä päivänä...

Vierailija
25.10.2014 |

Ongelma on se, että asun työviikot kaupungissa ja viikonloput mieheni luona, missä en raski enää toisesta salista maksaa. Yhteistoimintasaleja siellä ei ole. Käytännössä siis käyn salillä työpaikkakunnalla joka arkipäivä, viikonlopun olen paikalla tyyliin kerran kuussa ja silloin mies on täällä, joten kerran sinä aikana raskin käydä, mutta muuten olen miehen kanssa. Mies ei tykkää saleista, hän on lenkkeilijä, joten miehen kanssa viikonloppuisin tehdään lenkkejä, pitkiäkin. 

Miten saisin itselleni hyvän saliohjelman? Tykkään myös käydä bodypumpissa, mutta siinä tulee koko vartalo, joten se on vähän ongelma sitten, eli sen jälkeen kai pitäisi pitää lepopäivä, eikä sitä ole joka päivä tai ei aina sovi aikatauluihin. Mulla on kyllä ohjeet laitteiden ja painojen käyttöön, joten tämä rytmitys olisi se, mitä en oikein saa kehiteltyä kuntoon. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat nelijakoisen ohjelman ja teet sitä. Jos on viikkoja, että haluat bodypumppiin, niin käyt bodypumpissa ja pidät välipäivän ja teet kaksijakoisella 2päivää peräkkäin tai toisin päin.

Netistä löytyy valmiita ohjelmia järjestyksineen, esim pakkotoisto.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme