Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkä saisi helpoiten kasaan 2000€?

Vierailija
06.09.2021 |

Säästöliekki on jo otettu käyttöön ja saan jemmattua n 150€/kk ihan vaan pienillä nipistyksillä menoista. Mutta sen lisäksi pitäisi saada pientä tuloa.
Isoja kuluja tulossa ensi vuodelle ja pitäisi maaliskuuhun mennessä kerryttää tuo 2000€. Laitan toki kaiken mahdollisen myyntiin, mutta olisiko jotain vinkkiä, millä saisi pientä lisätienestiä? Itseäni en myy, osaamistani ehkä, mutta ei kukaan kuitenkaan osta.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava luovutti munasoluja, josta sai 400e per kerta. Sai luovuttaa max. 5x.

Osalle on maksettu vain 250e. En tiedä saiko ton 400, koska oli töissä.

Vierailija
62/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee enemmän tai paremmin palkattua työtä. Säästäminen maksimiin ja kaikki turha kulutus pois. Nyt on vielä 7kk aikaa ja se tarkoittaa, että kuukaudessa pitäisi saada 285 euroa patjan sisään. Näin lyhyellä tähtäimellä sijoittaminen ei kannata, varsinkaan kun kursseissa saattaa olla paljonkin ilmaa.

Saatko lainaa? Summa on kuitenkin aika pieni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaliskuuhun mennessä 2t? Hassua miten erilaisia olemme, minä laskin että maaliskuuhun mennessä saan n 10t säästöön tätä tahtia.

Hassua miten aina pitää parempituloisen tulla retostelemaan omilla tuloillaan kun pienempituloinen säästää. Raha ei näemmä tee onnelliseksi, sillä onnellinen ihminen ei käytä aikaansa toisten pilkkaamiseen. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
64/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanomalehtien varhaisjakelusta lisätienestiä helposti, teet vaikka viikonloppuisin niin saat sunnuntaista tuplapalkan.

Lukioikäinen voi myös tienata osan tanssirahoistaan itse hoitamalla vaikka tuttavien lapsia.

Sieniä voit tarjota suoraan ravintoloille.

Tai sitten ihan vaan nipistät arjen kuluista, viiden tonnin tuloilla pystyt kyllä siihen jos haluat.

Onko tuo varhaisjakelu ihan turvallista, vielä viikonloppuna?

Vierailija
65/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti? Hakemalla pankistanne lainaa. Jos pankki ei myönnä, niin onhan noita muitakin tahoja. Sähän palat itse loppuun, jos päivätyön lisäksi rymyät muun vapaa-ajan ties missä sienten perässä ja kuukaudesta toiseen takaraivossa jyskää rahaa rahaa mistä rahaa.

Vierailija
66/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunipellillä pitsoja sitten muut niitä piritorilla.

Vierailija
67/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanomalehtien varhaisjakelusta lisätienestiä helposti, teet vaikka viikonloppuisin niin saat sunnuntaista tuplapalkan.

Lukioikäinen voi myös tienata osan tanssirahoistaan itse hoitamalla vaikka tuttavien lapsia.

Tai sitten ihan vaan nipistät arjen kuluista, viiden tonnin tuloilla pystyt kyllä siihen jos haluat.

Eiköhän se ole kun sitä niin paljon tehdään ympäri Suomea?

Vierailija
68/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole kun sitä niin paljon tehdään ympäri Suomea?

Muistelen, että tuttavalla (nainen) oli iso koira mukana ja silti oli vähän epämääräistä.

Vierailija
69/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaliskuuhun mennessä 2t? Hassua miten erilaisia olemme, minä laskin että maaliskuuhun mennessä saan n 10t säästöön tätä tahtia.

Hassua miten erilaisia palkkoja ja menoja ihmisillä on... Välillä mietin miten hölmö ihmisen pitää olla, että laukoo tälläisiä kommentteja.

T. Nettopalkka 1500€/kk, lapsia, asuntolaina, omakotitalon ja auton kulut, joten en voi säästää 1700€/kk kuten sinä.

Niin, onhan minulla nettopalkka 500e sentään enemmän kuin sinulla. Lapsia myös, asuntolaina ja autokin :)

Vierailija
70/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksistä voit hyvin veloittaa 200€/kerta. 10 kertaa ja on 2000€ kasassa.

Vierailija
71/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat ilmoituksen seksitreffit sivustolle ja levität jalkojasi 10-20 kertaa iästä ja ulkonäöstä riippuen.

Tai etsit yhden varatun ukkomiehen, jonka kanssa aloitat tapailun, mutta toki maksua vastaan. Olis ehkä helpompaa henkisesti kuin 10-20 eri ukkoa. Tai en tiedä.

Ei ole mitään aikomuksia vaarantaa omaa uraani levittämällä jalkojani kellekään maksusta. Yksikin päivätyöhöni liittyvä asiakas tai kollega kun tulisi vastaan, niin urani olisi roskakorissa. 

Mikä "ura"? Jos kahta tonnia kyselet niin tuskin ainakaan hyvin palkattu

5000€/kk on bruttoni, mutta eihän siitä tilille napsahda kuin 3000€ ja siitä ihan suoraan laskuihin heilahtaa 1600€. 800€ menee ruokaan ja jäljelle jää 600€ (josta pitää maksaa myös autoilun kulut). Jos ei olisi lapsia, olisi erittäin helppoa säästää tuosta summasta. Mutta kun lapsetkin tarvitsee kaikenlaista. Lapseni on sellaisessa lukiossakin, jonka kirjat pitää maksaa itse. Harrastukset maksaa myös, eikä niitä voi laittaa jäihin :-( Esikoisella harrastus liittyy kiinteästi opintoihin. Kuopuksella harrastuksen vaihtoehtona olisi mielenterveyden ongelmat. Tästä oli jo keväällä viitteitä, mutta uusi harrastus auttoi sillä kertaa. Nyt ei uskalleta himmailla tuossa kun menee niin hyvin. 

Jos käteen tulee 3000 + lapsilisät + miehen tulot ja silti taloudessa ei jää puolessa vuodessa kahta tonnia säästöön niin perusmenonne on hilattu liian korkealle. Mutta vaikea olla ajattelematta, että et ole trolli.

Ei saa lapsilisiä meidän perhe ja mies on yrittäjä, jolle ei jää koronan vuoksi tuloja kuin alle 1000€/kk ja makselee siitä kaikki omat kulunsa. Elämme nyt minun tuloilla. Ennen koronaa olikin toisin. Nyt on ollut paljon tiukempaa ja joutuu katsomaan mihin rahoja laittaa. Autotkin vaihdettiin halvempiin jo viime vuonna ja tuo millä mies ajelee on ihan pska. 

Vierailija
72/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten aina pitää parempituloisen tulla retostelemaan omilla tuloillaan kun pienempituloinen säästää. Raha ei näemmä tee onnelliseksi, sillä onnellinen ihminen ei käytä aikaansa toisten pilkkaamiseen. Kasva aikuiseksi.

Sinä luet tuon pilkkana, minä aitona hämmästyksenä, niinkuin viestissä lukeekin. Kertoo sinusta paljon: katkera ja kateellinen ihminen joka näkee negatiivisuutta kaikkialla.

Vierailija
73/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee enemmän tai paremmin palkattua työtä. Säästäminen maksimiin ja kaikki turha kulutus pois. Nyt on vielä 7kk aikaa ja se tarkoittaa, että kuukaudessa pitäisi saada 285 euroa patjan sisään. Näin lyhyellä tähtäimellä sijoittaminen ei kannata, varsinkaan kun kursseissa saattaa olla paljonkin ilmaa.

Saatko lainaa? Summa on kuitenkin aika pieni. 

Tottakai saisin, mutta tällaisena aikana en halua senttiäkään lisää lainaa. Yritetään pärjätä ilman sitä kun tilanne elää niin paljon. 

Vierailija
74/75 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele budjetoimaan. Vaihda lasten harrastukset halvempaan tai sitten harvenna väliä. Katso youtubesta videoita aterioiden preppauksesta.

Vierailija
75/75 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmista kotiviiniä kattamaan oman käytön ja myy vaikka sopuhintaan kaverille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme