Kuollut ystävä soitti...Olenko tulossa hulluksi :O
Auttakaa! Olenko tulossa hulluksi vai kummitteliko kotonani eilen?! Eli, minulta kuoli ystävä kaksi vuotta sitten traagisesti. Eilen illalla kun tulin kotiin, tein siinä kaikessa rauhassa itselleni iltapalaa, kunnes puhelimeeni jokku soitti hälyn. En voinut uskoa silmiäni ja olin oikeesti kusta housuun, numero josta puhelu tuli oli ystäväni numero (olen säilyttänyt puhelimessa, en vaan ole pystynyt poistamaan...) ja ei se ei voi olla kenelläkään muulla käytössä, koska hän käytti prepaid liittymää. Tänään töissä kerroin työkavereille asiasta, ja ymmärrettävää kyllä sain hieman oudoksuvia katseita.. Ahdistaa kun kukaan ei usko minua!!:( Siis voiko tämä oikeasti olla totta? Vaikka olikin prepaid, niin pystyykö se numero olemaan nyt jollain toisella??
Kommentit (25)
Huh, olis aika pelottavaa. Itseltäni on myös kuollut ystävä ihan vastikään, ja pelkään just jotain tuollaista... Yliluonnolliselta muutenkin tuntuu, ettei toista yhtäkkiä ole, niin melkein odottelee jotain puheluakin siihen päälle. :P
Itse epäilisin juurikin sitä, että joku sukulainen on ottanut liittymän käyttöönsä. Meillä oli joskus vanha prepaid-kortti pitkään lipaston laatikossa (kylläkin ihan oma ja miehen nimellä ollut), ja myöhemmin se tuli otettua käyttöön jossain tilanteessa.
Kyllä siitä liittymästä on nyt vaan soittanut joku muu. Joko perheenjäsen joka on ottanut sen käyttöön tai sitten vahingossa sen uusi omistaja. Kaverilleni kävi juuri noin, eli "kuollut" soitti.
Kuolleet ei soittele. Ne tulee käymään. Yöllä. Pimeässä. Silloin kun vähiten odotat. Älä pelästy heitä. He eivät ole tästä maailmasta. Sinunkin aikasi tulee kun on sen aika.
Hei...mulla kuoli miesystävä ihan hiljattain oli aivoverenvuoto ja olen ollut suruissani ..se koskee kovin..nukahdin sohvalle ja herään siihen ku puhelin soi ja soi ..hänellä oli prepaid ja soitti hälärin..varmaan yritti yhteyttä saada haudan takaa .mulle on kuoleman jälkeen ennenkin ilmestynyt unessa tai näyssä läheisiä ihmisiä ja sanoneet jotain lohduttavaa itsestään kertoneet 🙏🥀😘💌
Laita tekstari:" Moi Sanna! Mistäs olet luurin saanut? :) Eihän me laitettu sun arkkuun, kuin ruusuja ja kieloja. Mutta aivan ihanaa kuulla susta! Kaipaan sua vieläkin! Tule toki kahville kun ehdit :) Ihanaa että palasit! Laura <3"