Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään sosiaalityöntekijää, joka olisi itse

Vierailija
03.10.2014 |

tarvinnut sosiaalitoimen apua? Kertoisitko tarkemmin. Olitko silloin jo valmistunut, opiskelija vai joskus aiemmin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole sosiaalityöntekijä mutta lastensuojelun ohjaaja. Kyllä, on haettu aikoinaan toimeentulotukena opiskeluaikoina ja sitten kun mies joutui sairaalaan eikä ollut vakuutuksia, millä saatiin maksettua laskut. Silmälasit kustansi sossu kun vauva oli pieni ja elin minimiäitiysrahalla.

Ja kyllä, meistä on tehty myös ls-ilmoitus kertaalleen (ihan syystä!) mutta siitä huolimatta olen päässyt töhinkin kunnalle, vaikka samat työntekijät olivat valitsemassa.

Vierailija
2/7 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ls-ilmoitus oli mielestäsi aiheellinen? Siis oliko jotain laiminlyöntiä vai ilmoitus vain siksi, jotta voitte päästä tukitoimien piiriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama homma, olen töissä ohjaajana lasussa, ja tällä hetkellä oma perheeni on lastensuojelun asiakkaana. Oman uupumukseni ja ahdistuksen vuoksi.

Vierailija
4/7 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:27"]

Miksi ls-ilmoitus oli mielestäsi aiheellinen? Siis oliko jotain laiminlyöntiä vai ilmoitus vain siksi, jotta voitte päästä tukitoimien piiriin?

[/quote]

Lapsen isoisän piti hoitaa lasta. Joi ittensä känniin. Naapuri käväisi heillä ja huomasi tilanteen. Noh, olimme sitten lapsen isän kanssa 300 km päässä häissä, ja itsekin sitten juhlakunnossa... Ja kyllä, tiesin isäni alkoholismin. Mutta on ollut paljon kertoja kun hän on ollut lapsen kanssa ihan normaalisti ja selvinpäin. Tällä kertaa ei ollut se kerta. Vitutti, hävetti.

Vierailija
5/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossupuolen opiskelija. Hain neuvontatukea sossusta perheen tilanteen parantamiseksi. Sain asiallista tukea budjettilaskelman tekemiseen ja harrastuskerhoihin hakemisesta.

Vierailija
7/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sos. alan entinen työntekijä. Nykyään vaikean sairauden takia pienellä sairaseläkkeellä jonka takia myös siis saan toimeentulotukea.Olemme sairauteni takia myös olleet ls-asiakkaita. Asiakkuuteen hain itse koska pelkäsin romahtavani sairauteni takia. Olen siis totaali-yh. Se hyöty on koulutuksestani ja työkokemuksestani että osasin hakea apua. ei ole kaduttanut.