Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuollut ystävä soitti...Olenko tulossa hulluksi :O

Vierailija
13.10.2014 |

Auttakaa! Olenko tulossa hulluksi vai kummitteliko kotonani eilen?! Eli, minulta kuoli ystävä kaksi vuotta sitten traagisesti. Eilen illalla kun tulin kotiin, tein siinä kaikessa rauhassa itselleni iltapalaa, kunnes puhelimeeni jokku soitti hälyn. En voinut uskoa silmiäni ja olin oikeesti kusta housuun, numero josta puhelu tuli oli ystäväni numero (olen säilyttänyt puhelimessa, en vaan ole pystynyt poistamaan...) ja ei se ei voi olla kenelläkään muulla käytössä, koska hän käytti prepaid liittymää. Tänään töissä kerroin työkavereille asiasta, ja ymmärrettävää kyllä sain hieman oudoksuvia katseita.. Ahdistaa kun kukaan ei usko minua!!:( Siis voiko tämä oikeasti olla totta? Vaikka olikin prepaid, niin pystyykö se numero olemaan nyt jollain toisella??

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai ne numerot laitetaan prepaideissakin kiertoon...

Vierailija
2/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vastannut ja kysynyt asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:07"]

No kai ne numerot laitetaan prepaideissakin kiertoon...

[/quote]

Välillä tuntuu ettei laiteta ollenkaan kiertoon. Mun vanha numero (ei prepaid), josta vaihdoin uuteen kymmenen vuotta sitten on edelleen vapaana.

Vierailija
4/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita takaisin.

Vierailija
5/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:10"]

Soita takaisin.

[/quote]En todellakaan uskalla :(! Ahdistaa ihan oikeasti älyttömästi..

Vierailija
6/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 siis ap

Vierailija
7/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se numero tallentunut sun puhelimeesi tulleisiin puheluihin, sä voit sieltä nyt tarkistaa kuvittelitko eilen vaan kaiken. Jos siellä siis lukee "Pirkon" nimi saapuneissa, et ole kuvitellut. Soita takaisin siihen numeroon - luulen kyllä että se on käytössä jollain muulla kuin ystäväsi hengellä.

Karmiva tilanne takuulla ollut, sitä en kiellä.

Vierailija
8/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita takaisin siihen numeroon. Itse olisin ainakin vastannut. Saattaa olla käytössä esim. entisen ystäväsi perheenjäsenellä tai tuntematon on soittanut vahingossa, jolla on kaverisi entinen numero käytössä. Kyllä prepaid numerotkin varmaan kiertää. Voi olla myös jonkinlainen ongelma verkossa ehkä.

Itse olisin ainakin vastannut. Ja vaikka sun kuollut ystäväsi soittaisikin, niin miksi sä kaveriasi pelkäisit?

Vierailija
9/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tekstari

Vierailija
10/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa whatsup-jupakasta ideansa saaneelta provolta.

Vierailija
11/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin vastannut. Hitsi, olis mahtavaa saada yhteys rajan taa, kuolleisiin läheisiin. Muutenkin kuin unessa. Mutta oikeasti, se numero on nyt vaan jollakin toisella käytössä.

Vierailija
12/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita takaisin, siitä se selviää. :) 

Vierailija
13/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja kato kuka siellä vastaa. Kuollut kaverisi se ei nyt ainakaan ole.

Vierailija
14/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:15"]

Minä olisin vastannut. Hitsi, olis mahtavaa saada yhteys rajan taa, kuolleisiin läheisiin. Muutenkin kuin unessa. Mutta oikeasti, se numero on nyt vaan jollakin toisella käytössä.

[/quote]

Aika spookya jos prepaid numero on annettu jollekin ja nyt tämä numeron uusi omistaja on vahingossa soittanut ap:n numeroon tai soittanut jonkin kummallisen halun ajamana...

Vierailija
15/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku sun kaveri, mies tai sisarus soittamaan siihen numeroon, kos et itse pysty. Niin mä varmaan tekisin. Kattosin myös numerotiedustelusta onko se liitymä kenenkään nimellä. Tosin jos on prepaid, niin ei varmaan löydä nimeä. Aika karmivaa, mut varmasti löytyy ihan järjellinen selitys. Soita vaikka itse siihen päivällä töistä, niin ei pelota :)

Vierailija
16/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fonecta auttaa. paitsi tämä on provo.

Vierailija
17/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka numero olisi nyt jollain toisella: miksi se soittaisi SULLE?

Vierailija
18/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole vaan jonkun sun ystäväsi sukulaisen käytössä nykyään. Tuskinpa se sun ystäväsi sitä puhelinta hautaan sai.

Vierailija
19/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani kuoli ja otin hänen vanhan puhelimensa käyttöön (maksoin liitymää), minulla oli asiaa hänen tyttöystävälle ja soitin sitten tällä puhelimella hänelle. Hyvä ettei tullut yksi kuollut lisää. Joo tiedän olen harvinaisen tyhmä.

Vierailija
20/25 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:25"]

poikani kuoli ja otin hänen vanhan puhelimensa käyttöön (maksoin liitymää), minulla oli asiaa hänen tyttöystävälle ja soitin sitten tällä puhelimella hänelle. Hyvä ettei tullut yksi kuollut lisää. Joo tiedän olen harvinaisen tyhmä.

[/quote]mun kummipoika soitti mulle numerosta, joka aikaisemmin oli äitinsä käytössä. Äidin kuolemasta oli useampi vuosi aikaa. Meinas kans sydäri tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan