Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herään öisin

Vierailija
13.10.2014 |

Aina kun herään öisin, tunnen pohjatonta ahdistusta, etten koskaan menesty elämässä (millään osa-alueella). Haluan tappaa itseni ja se ahdistaa vielä enemmän.

Päivisin olen kuitenkin suhteellisen tyytyväinen elämääni, koen olevani aikaansaava jne. Mieli on joskus maassa, mutta yleensäottaen olen melko onnellinen. Kenelläkään muulla samanlaista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun alitajuntasi käsittelee unessa syvempiä pelkojasi, hyvä että tekee niin. Minullakin on ollut tuollaista jossain elämänvaiheissa. 

Vierailija
2/3 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on myös yksi masennuksen tyypillinen oire. Tsemppiä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain tuon suuntaista kai mulla on ollut, ja päivällä olinkin itsekseni usein jo eri mieltä monesta asiasta. Itse luotan monen asian punnitsemiseen sillä tyylillä, että ns. punnitukset tulee tehdä eri vuorokaudenaikoina esim. kaikenlaisissa isoissa asioissa. Jos nimittäin joku asia tuntuu aamuyöllä ihan eiltä ja liian pelottavalta, niin siinä on kyllä hyvä pohtia asiaa tarkkaan, että miksi niin, ja kuunnella sitä ajatusta ja tunnetta, mutta liian suurta painoarvoa yön pimeyden peikoille ei kannata antaa. Eli sitten jos sama asia tuntuu vielä hyvin levänneenä ja mahdollisimman rauhallisena ja tyytyväisenä eiltä myöhemmin päivälläkin, niin toki se silloin jo onkin ei, mutta aamuyön pelot voivat olla harhaanjohtaviakin. Ne ovat kuin se piru toisella olalla, joka tahtoo etsiä vain kuopat joihin saattaa pudota, kohdat joissa voi epäonnistua jne. ja kuitenkin toisella olalla istuu se buddha-tyyni tsemppari, jota ei ihan kokonaan kannata ignoorata punnitustilanteissa!