Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ostat aina uutena? käytetty ei kelpaa

Vierailija
13.10.2014 |

Mä ostan ruuanlaittovälineet, kattilat, kahvinkeittimet, mikro....sekä sänky on sellainen, minkä aina ostan uutena. En halua itse enkä perheenjäsenieni käyttävän jonkun muun hikisiä ja kirppuisia patjoja. :-/sekä alusvaatteet ostan aina uutena sekä meikit.
Tosin huonekaluja voin ostaa käytettynä sekä peruskäyttövaatteita.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut vain auton vähän käytettynä, muut uutena. Lapsille olen kyllä ostanut talviurheiluvälineitä ja Aku Ankkoja käytettynä.

Vierailija
22/27 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit, alusvaatteet, sänky, keittiövälineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet, meikit ( ja nuutkin hygieniatarvikkeet), kengät lapsille ja ittelleni, elektroniikan.. Ainakin noi.

Vierailija
24/27 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarvikkeet tulee ostettua, jos ei uutena niin ainakin käyttämättöminä.

Vierailija
25/27 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainut jonka olen ostanut käytettynä on auto. Äitini on ostanut lapsellemme kumisaappaat, talvisaappaat, turvaistuimen, vaunut, hyppykiikun ja polkupyörän käytettynä, ne kelpuutin, kun tiesin mistä ne tuli (äidin naapurilta). Mieheni osti pyöräilykypärän ja pyöräistuimen naapuriltamme lapsellemme. Muuten kaikki uutena, en voisi ostaa mitään mitä en tiedä mistä ne on tullut. Ällöttää.

Vierailija
26/27 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:35"]Mä ostan ruuanlaittovälineet, kattilat, kahvinkeittimet, mikro....sekä sänky on sellainen, minkä aina ostan uutena. En halua itse enkä perheenjäsenieni käyttävän jonkun muun hikisiä ja kirppuisia patjoja. :-/sekä alusvaatteet ostan aina uutena sekä meikit.
Tosin huonekaluja voin ostaa käytettynä sekä peruskäyttövaatteita.
[/quote]

Kondomit,tamponit,siteet,alusvaatteet,sukat, ruoka,saippua,shamppoo,meikit,meikkisiveltimen,kuukuppi... Onhan noita. Palovaroitin,pyöräilykypärä..

Vierailija
27/27 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:54"]

Hygieniatuotteet, alusvaatteet mm. rintaliivit, pikkuhousut, sukkikset, sukat, kengät, patjat, patjansuojukset, tyynyt, ruuan, meikit ja shampoot, saippuat, ihovoiteet, harjat, pehmolelut, >voi olla syyhyinen, kihomatoinen, täinen, joku tarttuva ihosairaus. Seksilelut. Kynsilakat. ehkäisvälineet. Pipot.

Lisäksi kahvinkeitin ja mikroa, puhelinta en osta käytettynä, koska niitä saa halvalla uusiakin. Elektroniikkaa en myöskään uskalla ostaa käytettynä, koska siinä on suuri huijauksen vaara, ja vanhentunutta elektroniikkaa ei kannata mielestäni ostaa.

[/quote]

Sänkyä (=joustinpatja, runkopatja, jenkkisänky, patjat) en myöskään osta käytettynä! Hyi YÖKS! Jengi nussinut, lapset voineet oksentaa, paskantaa, kusta... Yöks. Meillä sänky ostetaan aina uutena, samoin tyynyt ja peitot, patjansuojukset. En halua hengittää toisen ihohilsettä (mitä nukkuessa irtoaa)
[/quote]

Oletko koskaan nukkunut hotellin sängyssä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi