2,5v:lla sormet suussa koko ajan.
Kaverin lapsi nuolee ja imee sormiaan jatkuvasti. Muuten ei häiritsisi, mutta kaveri vierailee meillä usein ja tuo kuolasormi koskee joka paikkaan niillä sormillaan. Sohvaan, tuoleihin, minuun.
Kaveri sanoi, että lapsellaan in nyt oraalivaihe, eikä sormien syömistä voi siksi kieltää.
Mä en kohta enää päästä niitä kyläilemään, noin ison lapsen kuolaiset kädet ei ole enää ihan hirveän söpöä ja ymmärrettävää vauvailua..
Kommentit (9)
Osta kynneliä ja maalaa sormet sillä, ei pitäisi enää imeskellä. En ole kyllä ennen nähnyt tai kuullut.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 13:47"]
Osta kynneliä ja maalaa sormet sillä, ei pitäisi enää imeskellä. En ole kyllä ennen nähnyt tai kuullut.
[/quote]
Luitko aloituksen? Miksi minä ostaisin jotain Kynneliä ja maalaisin kaverin sormet sillä?
Ongelmani on se, että kaverin mielestä 2,5-vuotiaan sormien syöminen ja imeskeleminen on tarpeellinen kehitysvaihe (oraalivaihe, joka mun mielestä käydään läpi jo imetysiässä..), eikä kiellä tätä imeskelyä meillä. Minä taas en haluaisi niitä kuolaisi sormia koskemaan seiniini ja sohviini..
ap
Vauvat syö sormia ja 2,5v. ei ole enää vauva ja todellakin voi totuttaa tuon ikäisen lapsen pois jatkuvasta sormien imeskelystä jos niin haluaa...tosin tämä äiti ei halua niin et voi mitään muuta kun odottaa että lapsi kasvaa ja siihen asti et kutsu heitä kylään.
Luulisi että isot lapset jotka lutkuttaa vielä sormia ovat jatkuvasti sairaita.
Jos sille tulee takahampaat. Mä olen nähnyt 3vuotiaita myös noin, mut ainakin omalle sanoin et sormet pois suusta. Mikä vaihe toi nyt sit on? ! Tiedän et pienten vauvojen tunto on lähinnä suussa aluksi. Anna sille äidille pyyhe ja sano et tää on teille täällä et voit pyyhiä noita käsiä :)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 13:47"]
[/quote]
Luitko aloituksen? Miksi minä ostaisin jotain Kynneliä ja maalaisin kaverin sormet sillä?
Ongelmani on se, että kaverin mielestä 2,5-vuotiaan sormien syöminen ja imeskeleminen on tarpeellinen kehitysvaihe (oraalivaihe, joka mun mielestä käydään läpi jo imetysiässä..), eikä kiellä tätä imeskelyä meillä. Minä taas en haluaisi niitä kuolaisi sormia koskemaan seiniini ja sohviini..
ap
[/quote]
Luin ja siksi ehdotinkin, että jos haluat heidän vierailevan, osta kynneliä ja maalaa LAPSEN sormet sillä, ei kaverin. (Miksi se lapsi lopettaisi omien sormien imemisen, jos äidillä kynneliä? (naisten logiikkaa)).
meidän 2.5v pojalle ainakin tulee isoja takahampaita, tahtoo mennä sormet ja lelut suuhun,ikenet varmaan kutisee/on kipeät ,mutta ymmärtää kyllä kun kielletään, ei mun mielestä ainakaan tuon ikäisellä kuulu jatkuvasti olla nyrkit suussa.
oletteko kurkanneet kuolanäpin suuhun?
tv. isä
Onko tuo siis normaalia 2,5-vuotiaalta?
Ap