Lue keskustelun säännöt.
Millä saisi äkkiä nuhan taltutettua tai edes vähän haltuun?
03.10.2014 |
Huomenna olisi kauan odotettu reissuun lähtö itselläni ja tietenkin eilen minä ja lapset saatiin nuha ja kurkkukipu. Millä saisi vähän paraneen lapsia ja itseä. Ei viitsisi ihan sairaita ja räkäisiä, itkuisia lapsia miehelle jättää. :/
Kommentit (4)
Ei se virustauti millään nopeudu, mutta oireita voi hoitaa eli nenäntukkoisuuteen ja vuotamiseen antihistamiinia (allergialääke käy) ja kipulääkettä kuumeeseen ja särkyyn ja nenäsumutetta (lapsellekin Nasolinista se miedompi).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kokeile hautoa poskionteloita lämpimällä kaurapussilla tms. Mulla ainakin helpotti oloa.
Itsesi voit parantaa väliaikaisesti Duactilla, mutta sitä ei voi lapsille antaa ja aikuinenkaan ei saisi käyttää kuin satunnaisesti, muuten se voi vahingoittaa pysyvästi nenän limakalvoja. Itse käytän töissä jos on kamala räkätauti, koska se kuivaa nenän todella nopeasti. Toki se ei flunssaa paranna koska on allergialääke, mutta mahdollistaa työnteon. Viruksia et voi häätää lapsista mitenkään, vaan immuunijärjestelmä tekee sen omia aikojaan. Oloa voi helpottaa perinteisin keinoin, juomalla runsaasti ja lepäämällä.