mies jonka kanssa seksisuhde kysyi kesken seksin..!
"Haluatko lapsen kanssani?" mulla lopahti halut ja mömisin epämukavasti että "empä tiedä". mulla on itsellä jo kaksi lasta joita mies ei ole koskaan nähnyt. ollaan nyt 2-3kk harrastettu vain seksiä säännöllisen epäsäännöllisesti. miehellä ikää jo 37 ja jonkinlainen vauvakuume ilmeisesti...pelottavaa, minkälainen ihminen möläyttää tuollaisen seksin aikana? vai kiihottaako sitä vain ajatus mun siittämisestä eikä oikeasti tahdo lasta kun ei tästä mitään puhuttu tuon jälkeen/ennenkään
Kommentit (11)
mutta emme ole tutustuneet vielä kunnolla, mies ei ole nähnyt lapsiani kuin yhdestä kuvasta. ei hänellä ole hajuakaan siitä millaista elämä olisi kun taloon asettuisi uusi nainen, kaksi uutta lasta joista toinen pian esimurkku ja vauva-arki. ap
minäkin haluaisin vielä yhden lapsen mutta en ole valmis jäämään taas yksin tai kituuttamaan huonossa suhteessa. en voi tietää mitä tästä tulisi mutta en ymmärrä miten joku voi olla valmis 2kk seksisuhteen jälkeen perustamaan perhettä. ap
Mies ei kysynyt haluatko parisuhteen, vaan se kysy haluatko lapsen sen kanssa.
mielipiteitä, mitä ajatuksia herättää??
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 13:20"]
mielipiteitä, mitä ajatuksia herättää??
[/quote]
Jospa mietit aivan itseksesi tai sen seksikumppanisi kanssa noita ajatuksia. Millaisia perusteluja oletit saavasi täältä?
Mulla on kans sinkkumiehenä alkanut tietynlainen vauvakuume näin kolmefemmana.
Tämä on sinällään erittäin epämiellyttävää ja epätoivottavaa koska olen naamaltani ruma ja mitään suhteita ei siis ole, kaikkein vähiten panosuhteita. Enkä myöskään haluaisi tähän maailmaan rumia lapsia tuottaa. Toivottavasti tämä menisi ohi, vielä pari vuotta sitten en osannut kuvitellakkaan tälläistä tunnetta...
No mulla loppuisi seksi sen kanssa siihen, alkaisi helvetinmoinen huuto siitä että mitäköhän vittua se nyt tarkoittaa ja miksi helvetissä luulisi mun haluavan sen lasta. Että herra olis hyvä ja painuu matkoihinsa siittiöineen, perkele.
Mä sanoisin vaan että en halua, ja jatkaisin hommaa niin kuin ennenkin.
No kysy siltä mieheltä? Voihan ola että hän haluaa lapsen. Ehkä hän pitää sinusta ja haluaisi syventää suhdettanne myös henkisesti?
Jos et halua hänestä kuin seksiä kerro se hänelle ettei hänen mahdolliset tunteensa syvene?
Sitä kiihotti ajatus siitä että pamahdat paksuksi. Ei tarkoittanut oikeasti.
No jos haluat niin ota siittiöt vastaan! Minä olisin iloinen jos mieheni haluaisi lapsen.