Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turhamaisuus

Vierailija
13.10.2014 |

Oletko sinä turhamainen, uskallatko myöntää sen. Minä myönnän että olen ja tulen varmaan aina olemaan. En voisi lähteä kauppaan kotivaatteilla tai ilman että hiukset on siististi. Töihin en  mene koskaan käymättä ensin suihkussa. Haluan että ruoka on ain aina katettu kauniisti servettien kanssa vaikka söisin kotona yksinkin.

Ulkonäkö on tärkeää, kodin siisteys on tärkeää ja käyttäytyminen tilanteiden mukaan on tärkeää. Olen niin turhamainen että minua voisi kutsua snopiksi. Mutta olen ikäni tehnyt töitä elämäni eteen, kasvattanut lapseni maailmalle. Maksanut asunto- ja opintolainat. Nyt minä saan olla turhamainen ja snobi ja nauttia elämästä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole snopi vaan tavan tallaaja

Vierailija
2/7 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, jatka noin. Niin elän minäkin joskus kun siihen on varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, olen sellainen päinvastainen tapaus eli en välitä vaatteiden, sisustuksen tms ulkonäöstä juuri yhtään. 

Vierailija
4/7 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika samanlainen kuin sinä ap. Ei tulisi mieleenkään lähteä töihin käymättä suihkussa ja jollain tavalla laittautumatta. En siis aina ole vimpan päälle tällingissä, mutta jollain tavalla huoliteltu aina. Käyn säännöllisesti manikyyrissä ja kampaajalla ja kosmetologilla. Imuroin joka päivä, koska inhoan roskaista kotia. Vaatteiden suhteen erityisesti ole turhamainen. Olen tosi tarkka siitä, että kengät ja takki sopii asuun tai että pusero ja housut on yhteensopivat.

Vierailija
5/7 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnustan myös. Olen turhamainen mutta nautin siitä. Olen myös jo (parasta päivän nähnyt nainen) hoitanut nämä perheeseen kuuluvat velvoitteet. Minusta on ihanaa olla turhamainen. Kaunis koti ja aina järjestyksessä, kauniita vaatteita ja - asusteita. Käyn päivällä kampaajalla jos lähden ulos illalla. Rakastan juhlija joihin voi pukeutua iltapukuun tai muuten todella ylellisesti.

Järjestän ystävilleni pukuillallisia. Käymme kesällä piknikillä ja silloin on joku pukuteema.

NIIN IHANAA OLLA TURHAMAINEN NAINEN

Vierailija
6/7 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:40"]

Ihanaa, jatka noin. Niin elän minäkin joskus kun siihen on varaa.

[/quote]

Voit elää niin nytkin. Esteetikko voi olla ilman suurta varallisuutta, vaaditaan vain makua jota voi aina kehittää. Kutsuisin ap:ta nimenomaan esteetikoksi, en turhamaiseksi enkä varsinkaan snobiksi.

Vierailija
7/7 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa nähdä että meitä on muitakin, turhamaisuus kunniaan. Näin saamme suomen katukuvankin paremmaksi. Tummat tuulipuku- ja toppatakki kansa pannaan. Uskalletaan olla kauniita ja pukeutua kauniisti. Ei sen aina tarvii olla niin käytännöllistä.