Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vauva/lapsi on parhaissa vaatteissa, mutta äiti ihan " revästyn" näköinen?

Vierailija
31.08.2006 |

Eli äidillä rasvanen tukka hikisellä ponnarilla, joku löysä T-paita ja löysät housut. Jalassa sporttisandaalit tai lenkkarit. Vauva/lapsi taasen on muotivaatteissa ja vaunut viimeisen päälle. MIKSI? Saa se äitikin hyvältä näyttää!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äiti ei jaksa laittaa itseänsä kun saa nukkua yössä hyväll tsäkällä 5-6 h ja nekin 1-2 h pätkissä

Vierailija
2/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Raskaudesta ei ole ehkä palauduttu joten vanhat ja upeet vaatteet ei mahdu.

-Uudet vaatteet maksaa liikaa.

-Vauva vie kaiken ajan

-Vaatteet ovat mukavat päällä.

-Tärkeempää saada vauva/lapsi ulkoileen kuin itse koreilla vaatteilla.

Tässä nyt aluksi joka sinullekin tulee ideoita mieleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatteetkin ovat vauvalla tiptop, kun eivät pienellä ehdi kulahtaa/poistua muodista.

Vaikeempi olis tehdä vauvasta revästyn näköinen, että synkkais mutsin kaa.

Vierailija
4/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on silmät päässä ja katson niillä itsestäni poispäin joten en ole välittömästi omassa näkökentässäni. Lapsi on joten... parempi sen on olla söpö kun sitä kerran " joutuu" katselemaan.

Vierailija
5/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-niin se olin mä! Lapsi kun saa sukulaisilta niitä muotivaatteita lahjaksi, mutta miks kukaan sukulainen ei tuo mammalle XXXL -muotivaatteita tuliaisiks? Kommentoivat vaan että on tainnu raskauskiloja tulla. Sitäpaitti hormonit ja rasvoittuva oheneva tukka -aah!

Vierailija
6/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla kielto, et Lindexiin ym ei pääse liian huolimattomilta näyttävät äidit!

Itelläni on kaikki nuo " listatut" ongelmat, eli ylipainoa jäänyt, 2 pientä öisin valvottavaa ym. Minä en ainakaan kertakaikkiaan JAKSA lähteä mihinkään jos liikaa joudun valvomaan.

Sitten taas kun lähden, haluan tehdä sen tyylillä, eli siisti ja puhdas paita päälle, hiukset siististi kiinni ym. Ei se paljoa vaadi, kokemuksesta tiedän!

Ap

Vierailija
7/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaisi sitten, kun oli tullut ostaneeksi ja vaatteet ei istu. Itsellä ainakin vielä " pömppä" maha raskauden jäljiltä ja tarkoitus olisi saada se pois. Sitten voisi palkinnoksi ostaa uusia vaatteita.

Vierailija
8/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki isompi lapsi viedään ulos, vaikka ois valvonut eikä " huvittaisi" .

Nyt tarkoitan vaan näitä mammoja, jotka ihan " revästyn2 näköisenä menevät kauppaan ja -ostavat vaatetta lapselleen-!! tekis mieli ohjata ne vaisten vaateosastolle!!

Ap

Vierailija
9/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mukana ei ole ollu peiliä, niin...

Vierailija
10/10 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nainen saa vauvan niin millään muulla ei enää ole väliä, vain lapsi on tärkeä: nainen unohtaa itsensä kokonaan.

Sanon näitä naisia av-mammoiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi