Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis häh, kaikki rajoitukset pois ja totaalinen paluu normaaliin kuukauden kuluttua?

Vierailija
05.09.2021 |

Niinkö?

Kommentit (554)

Vierailija
541/554 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko väittämään että palataan normaaliin kuukauden päästä.

Jonkin uuden rokotteet kiertävän mutaation ilmaannuttua kaikki rysähtää oikein kunnolla uudestaan niskaan, etenkin jos nyt päättävät lopettaa sen vähänkin rajavalvonnan.

Juu, tätä kokoajan epätodennäköisempää skenaariota pelätessähän meidän täytyy kärvistellä yhdessä kellarissa vain ihan varmuuden vuoksi ja samalla polttaa silkkaa rahaa taivaalle jatkamalla idioottimaista testaus-karanteenirumbaa.

Ottakaa ne pirun rokotteet.

Edelleenkin: korona tarttuu rokotettuihin siinä missä rokottamattomiinkin, rokottamattomat vain siitä joutuvat enemmän kärsimään. Me muut vain odotamme ja katsomme mikä variantti tehokkaasti pääsee seuraavaksi riehaantumaan jos rajat huoleti avataan.

Vierailija
542/554 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli rajoitukset poistetaan ilmeisesti asteittain. Sen jälkeen on yksilöistä itsestään kiinni, miten toimivat.

Jos tämä tapahtuisikin ilman kyttäyspasseja. Joudut käymään testeissä jatkuvasti vaikka olisit rokotettu. Senkään takia en niitä ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/554 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

katotaan poistuuko turha ketju  siis tämä keskustelu ketju , niin poistettiin minunkin aion tästä lähin poistattaa ja tehdä vaikka mitä täällä , jos aina minu syrjitään!!! Niin venäjältä!!

Vierailija
544/554 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun minä haluaisin päästä siitä joka paikassa olevasta maskiroskasta eroon. Se on harvinaisen masentavan näköistä ja mereenhän se lopulta päätyy.

Ei siitä eikä muistakaan rajoituksista kumminkaan päästä. Kunpa vain ei ajauduttaisi mihinkään totalitaariseen yhteiskuntajärjestelmään tämän takia.

Vierailija
545/554 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tulossa loppua tälle, välillä vain suodaan vähän toivoa ja vapauden tunnetta kansalaisille. Tämä kaikki menee täysin käsikirjoituksen mukaan. Normaali kausi-influenssa jakso alkaa pian ja silloin porukkaa kaatuu. Tämän päättäjät tietävät ja kiristys alkaa taas. Rokotetta ja passia kaikille on tavoite. Tähänhän emme vapaassa Suomessa tule suostumaan.

Yli 12 vuotiaista 80% on jo ottanut 1. rokotteen eli suurin osa näkee siinä enemmän hyötyä kuin haittaa. Saat toki änkyröidä ihan rauhassa, en tiedä kuinka vapaalta se sinun maailmasi näyttää puolen vuoden päästä.

Ja niistä 80%:sta suuri osa on painostettuja. Minä en todellakaan olisi halunnut ottaa itselleni mielestäni täysin turhaa rokotetta, mutta en jaksanut kuunnella ympäristön painostusta. En usko rokotteesta olevan itselleni mitään hyötyä, koska en pelkää koronaa sen enempää kuin influenssaakaan. Mutta haluan vielä matkustaa, joten käytännössä rokotus on kiristystoimi.

Ihan sama. En ollut ajatellut ottaa rokotetta. Vaikka olen jo ikänikin puolesta ns. riskiryhmää. En ole koskaan ottanut influenssarokotettakaan ja tosi harvoin sairastan syysflunssaa tms.

Mutta sitten alettiin tohkata tätä koronapassia ja päätin, että otan rokotteen kun vaikeutan elämääni jatkossa. Ilman rokotusta otettavat testit pitää sitäpaitsi varmaan maksaa itse jos matkustaa.

Nyt jos koskaan ajattelen, että kunhan päästään takaisin normaaliin ilman maskeja ja muita rajoituksia niin matkustan

Ja teen muitakin itselle mieluisia asioita, ainakin jonkinverran, niin paljon kuin rahat antaa myöten.

En elä sitku-elämää tämän koronan jälkeen yhtään jos vain siihen pystyn hiukankaan itse vaikuttamaan.

Hämmentävää, miten jonkun elämä voi olla riippuvaista matkustamisesta.

Vierailija
546/554 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun minä haluaisin päästä siitä joka paikassa olevasta maskiroskasta eroon. Se on harvinaisen masentavan näköistä ja mereenhän se lopulta päätyy.

Ei siitä eikä muistakaan rajoituksista kumminkaan päästä. Kunpa vain ei ajauduttaisi mihinkään totalitaariseen yhteiskuntajärjestelmään tämän takia.

Maski on orjan merkki, merkki siitä että alistut ja tottelet, ei muuta.

jokainen rättinaama pitkittää tätä koronahysteriaa, ja jos vastarintaan ei nousta meillä on kohta sama kuin australiassa nyt, täysi nassismi menossa.

Vierailija
547/554 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jokainen rättinaama pitkittää tätä koronahysteriaa, ja jos vastarintaan ei nousta meillä on kohta sama kuin australiassa nyt, täysi nassismi menossa.

Vierailija
548/554 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tulossa loppua tälle, välillä vain suodaan vähän toivoa ja vapauden tunnetta kansalaisille. Tämä kaikki menee täysin käsikirjoituksen mukaan. Normaali kausi-influenssa jakso alkaa pian ja silloin porukkaa kaatuu. Tämän päättäjät tietävät ja kiristys alkaa taas. Rokotetta ja passia kaikille on tavoite. Tähänhän emme vapaassa Suomessa tule suostumaan.

Yli 12 vuotiaista 80% on jo ottanut 1. rokotteen eli suurin osa näkee siinä enemmän hyötyä kuin haittaa. Saat toki änkyröidä ihan rauhassa, en tiedä kuinka vapaalta se sinun maailmasi näyttää puolen vuoden päästä.

Ja niistä 80%:sta suuri osa on painostettuja. Minä en todellakaan olisi halunnut ottaa itselleni mielestäni täysin turhaa rokotetta, mutta en jaksanut kuunnella ympäristön painostusta. En usko rokotteesta olevan itselleni mitään hyötyä, koska en pelkää koronaa sen enempää kuin influenssaakaan. Mutta haluan vielä matkustaa, joten käytännössä rokotus on kiristystoimi.

Ihan sama. En ollut ajatellut ottaa rokotetta. Vaikka olen jo ikänikin puolesta ns. riskiryhmää. En ole koskaan ottanut influenssarokotettakaan ja tosi harvoin sairastan syysflunssaa tms.

Mutta sitten alettiin tohkata tätä koronapassia ja päätin, että otan rokotteen kun vaikeutan elämääni jatkossa. Ilman rokotusta otettavat testit pitää sitäpaitsi varmaan maksaa itse jos matkustaa.

Nyt jos koskaan ajattelen, että kunhan päästään takaisin normaaliin ilman maskeja ja muita rajoituksia niin matkustan

Ja teen muitakin itselle mieluisia asioita, ainakin jonkinverran, niin paljon kuin rahat antaa myöten.

En elä sitku-elämää tämän koronan jälkeen yhtään jos vain siihen pystyn hiukankaan itse vaikuttamaan.

niinpä, ottavat jopa tappavan myrkkypiikin että pääsevät matkustamaan.

Vierailija
549/554 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niinpä, ottavat jopa tappavan myrkkypiikin että pääsevät matkustamaan.

Nyt kannattaa siis matkustaa kuin viimeistä päivää, elinaika lyheni pariin vuoteen myrkkypiikillä.

Vierailija
550/554 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun useampaan kuin yhteen riskiryhmään ja mua ei kiinnosta pätkääkään, mitä sinä ajattelet mun maskin käytöstäni.

Vierailija
551/554 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun useampaan kuin yhteen riskiryhmään ja mua ei kiinnosta pätkääkään, mitä sinä ajattelet mun maskin käytöstäni.

Te molemmat olette oikeassa. Riskiryhmille ja heidän läheisilleen maskit ovat ok. Muut niitä ei tarvitse. Kun käyttää ffp2 tai ffp3 suojaimia, ei ole väliä, vaikka muut ovat ilman maskeja.

Vierailija
552/554 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Rokottamattomat vastaavat nyt itse valinnastaan.

Niinpä. Kamala asia on se, että rokottamattomat eivät sairastukaan ja sairaaloissa on potilaita, joilla on 2 rokotusta. Onneksi enää ei tiedoteta sairastumisista, vain kuolemat.

Höpöhöpö.

Miten niin höpöhöpö? Rokotettuja ei testata enää, jotta ei tulisi ilmi, että rokote ei suojaakaan ja mummoille ollaan jo antamassa kolmatta rokotetta. Rokottamattomat ei käy baareissa hakemassa tautia ja kaupassa on jo tottunut suojaamaan itsensä lähikontakteilta ja käyttämään käsidesiä (sitä on omassa autossakin, jos kaupassa ei enää olisikaan), joten miten se tauti nyt tarttuisi, kun ei ole iskenyt 1,5 vuoteen?

Ööh tota noin... Miten niin rokottamattomat ei käy baareissa? Ihan varamasti käy ;) Sekä tunnen todella monta rokottamatonta jotka eivät käytä käsidesiä. Miksi pilata oma bakteerikanta käsissä käsidesillä? Mä pesen kädet, en käytä käsidesiä.

Vierailija
553/554 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan ei ole omaa valintaa se jos työnantaja määrää etätöihin tai kieltää työmatkat… ne ovat selkeästi se suurin ero entiseen elämään.

Olen mäkin ollut etätöissä pakosta, mutta muuten elänyt täysin normaalia elämää.

Vierailija
554/554 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Rokottamattomat vastaavat nyt itse valinnastaan.

Niinpä. Kamala asia on se, että rokottamattomat eivät sairastukaan ja sairaaloissa on potilaita, joilla on 2 rokotusta. Onneksi enää ei tiedoteta sairastumisista, vain kuolemat.

Höpöhöpö.

Miten niin höpöhöpö? Rokotettuja ei testata enää, jotta ei tulisi ilmi, että rokote ei suojaakaan ja mummoille ollaan jo antamassa kolmatta rokotetta. Rokottamattomat ei käy baareissa hakemassa tautia ja kaupassa on jo tottunut suojaamaan itsensä lähikontakteilta ja käyttämään käsidesiä (sitä on omassa autossakin, jos kaupassa ei enää olisikaan), joten miten se tauti nyt tarttuisi, kun ei ole iskenyt 1,5 vuoteen?

Ööh tota noin... Miten niin rokottamattomat ei käy baareissa? Ihan varamasti käy ;) Sekä tunnen todella monta rokottamatonta jotka eivät käytä käsidesiä. Miksi pilata oma bakteerikanta käsissä käsidesillä? Mä pesen kädet, en käytä käsidesiä.

Miksi sitten peset kädet? Sehän poistaa bakteerit ja virukset tehokkaammin kuin käsidesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme