Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla narsisti, mistä tunnistaa vaaran merkit?

Vierailija
13.10.2014 |

Olen hiljattain tavannut mukavan, älykkään, sosiaalisen, hauskan ja menestyvän miehen. Olemme tapailleet tiiviisti ja tunteet ovat kehittyneet nopeasti yllättävän vahvoiksi. Olen hiukan yli 30-vuotias, mies minua kahdeksan vuotta vanhempi.

Mies kohtelee minua todella hyvin ja arvostavasti, kehuu ja puhuttelee kauniisti, pitää läheisyydestä ja on kaikin puolin ihana. Nyt kuitenkin pelkään, että kyseessä on sittenkin pesunkestävä narsisti, joka paljastaa todellisen luonteensa vasta myöhemmin. Minulla on kokemusta narsistin kanssa seurustelusta, ja siksi olen peloissani.

Toistaiseksi mies ei kuitenkaan ole osoittanut mitään erityisiä narsistisia tai muutenkaan epämiellyttäviä luonteenpiirteitä, päinvastoin. Pelkäänkö turhaan? Mistä narsistin tunnistaa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:50"]

No, jos sinä et ole heikko, anna mennä, ei se ole narsku.

[/quote]

Jaa...

Vierailija
22/22 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:57"]

Vai onko vain luottaa silmät kiinni ja katsoa, mitä tulevaisuus tuo tullessaan?[/quote]

Ei, vaan luotat silmät AUKI ja katsot, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Kerroit, että sinulla on kokemusta narsistin kanssa seurustelusta. Sittenhän sinun pitäisi tunnistaa merkit? Ne peruspiirteethän ovat jokseenkin yhteneväiset narsistisesti persoonallisuushäiriöisillä. Muutoin sitten onkin eroja, kaikki esim. eivät ole yhtä pahoja hyväksikäyttäjiä.

Itseänikin pelotti tavattuani ihanan miehen yhden järkyttävän narsistin jälkeen. Pidin tuntosarvet ylhäällä, silmät auki, kuulostelin, miten hän puhui muista ihmisistä ja miten käyttäytyi seurassa. Ei sitä oikeasti voi tietää ennen kuin ajan kanssa. Oma pelkoni on ainakin toistaiseksi osoittautunut turhaksi. Kyllä niitä ihania, empaattisia ja aidosti tuntevia miehiä on sittenkin olemassa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi