Minulle tehty vasektomia - vaimo raskaana?
Täällä yksi huolestunut perheenisä. Tässä on parikin outoa asiaa mitä olen ihmetellyt jo muutaman viikon. Vaimo on erittäin väsynyt koko ajan, heti kun laskee pehvansa alas niin samantien nukahtaa. Meillä ei ole ollut pariin-kolmeen viikkoon mitään yhteistä illanviettoa, koska hän aina nukahtaa heti. Tuli jo mieleen että vähän samanlaista menoa kuin raskauden ensimmäisten 3 kuukauden aikana, joka toki on siis normaalia ja ymmärrettävää. Tässä vaan se että vaimolle ja minulle on tehty vasektomia jo kauan aikaa sitten!
No sitten, hänen rintansa ovat alkaneet kasvaa, pari päivää sitten huomasin että maha pömpöttää oudosti, ja hän itsekin tuumasi että maha on jotenkin tosi iso. Viimeisenä niittinä oman mutun perusteella hänellä olisi pitänyt alkaa kuukautiset jo pari viikkoa sitten, mutta vieläkään ei näy mitään. Sen lisäksi muutenkin hänen kroppansa "hohtaa" silleen jännästi, ihan kuin yleensä raskausaikana.
Että sanokaapa mitä tässä nyt sitten tekisi jos käykin ilmi että hän jotenkin voisi olla raskaana? Onko hän käynyt kenties "naapurissa"? Tässä on nyt hiukan niinkun että vattöfak-fiilikset. En tiedä miten vaimo mahtaa reagoida jos vaan kysäisen että miten on? Miten itse reagoisitte moisessa tilanteessa riippuen siitä oletteko vai ettekö ole raskaana?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 14:39"]
Tehdäänkö sterilointeja sektion yhteydessä? Taidatpa puhua paskaa.
[/quote]
Ihan loistavaa kommunikointia täällä, ei tajuta tuon taivaallista jostain ja sitten vaan heitellään provo- ja paskakortteja.
Ja kyllä, tässä tapauksessa sterilisaatio tehtiin jopa hätäsektion yhteydessä.
ap