Poika oli kaatunut mopolla. Puhelin paskana.
Oli yrittänyt keulia mutta kaatunut. On onneksi kunnossa, käytin lääkärissä. Huomasi vain että puhelin on paskana. Ostaisitko uuden? Mua henkilökohtaisesti vituttaa niin paljon tuo perseily, että saa hetken olla ilman.
Kommentit (49)
Ostaisin uuden puhelimen, mutta mopo lähtis myyntiin. Etukäteen on puhuttu ja suoraan kielletty keuliminen liikenteessä ja kerrottu mitä siitä seuraa. Meillä se on kerrasta poikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tahallaan tuota tehnyt ja mun poika kiilattiin tahallaan auton toimesta tieltä. Onneksi meni vain vatteet.
Niin että itsestään lähti keula nousemaan?
Pippeli voi toimia niin, mopo ei. Ei ollut vahinko vaan tietoinen riski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tahallaan tuota tehnyt ja mun poika kiilattiin tahallaan auton toimesta tieltä. Onneksi meni vain vatteet.
😂
Kännykkää tarvitsee. Ostaisin uuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen haluaa vahingoittaa tahallisesti?
Ostaisin mopon ainoastaan teknisesti lahjakkaalle lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin uuden halvan puhelimen. Keuliminen on tyhmää, ja että luuri hajosi seurauksena on oma vika. Puhelinta kuitenkin tarvii, eli ostaisin jonkun noin satasen älyluurin.
Joo, mutta tietenkin voi mennä pari kuukautta ennenkuin on varaa. Aikuisilla kun on vakuutuksia, veroja ja muita tärkeitä menoja, hehheh
Sellainen poika kun on äitikin, rosskasakkkia.