Poika oli kaatunut mopolla. Puhelin paskana.
Oli yrittänyt keulia mutta kaatunut. On onneksi kunnossa, käytin lääkärissä. Huomasi vain että puhelin on paskana. Ostaisitko uuden? Mua henkilökohtaisesti vituttaa niin paljon tuo perseily, että saa hetken olla ilman.
Kommentit (49)
Sisäinen verenvuoto ei näy ulospäin...
Poika keulii mopolla ja mutsi/faija kirjoittelee Vauva-palstalla,,,keksikää kumpikin parempia harrastuksia.
Voi jee.
Been there. Mun neuvo on, että vedät syvään henkeä ja nukut hyvin.
Noooo pojat on poikia. Sellasta sattuu, älä oo turhan ankara nipo.
Ostaisin uuden halvan puhelimen. Keuliminen on tyhmää, ja että luuri hajosi seurauksena on oma vika. Puhelinta kuitenkin tarvii, eli ostaisin jonkun noin satasen älyluurin.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti kasvatettu kakara.
No, näkeehän tuon vanhemman kirjoitustyylistä, että roskkkasakkkkia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Noooo pojat on poikia. Sellasta sattuu, älä oo turhan ankara nipo.
Nii just, sit voi, kun kohdalle käy, istua pyörätuolissa lopun elämäänsä. Just tuotiin osastolle sellainen tapaus, ikää vesselillä 13 v, eikä kävele enää koskaan. Keuli niin kivasti. Mopolla.
👍🏻
Ei se tahallaan tuota tehnyt ja mun poika kiilattiin tahallaan auton toimesta tieltä. Onneksi meni vain vatteet.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin pojan adoptioon ja tekisin paremman pojan alusta alkaen.
Eipä taida tuosta akasta parempaa saada aikaiseksi. Paskoja molemmat.
Pojalla oli onnea! Oman tyttären luokalta yksi poika oli monta viikkoa sairaalassa kun oli kaatunut mopolla.
Mopohäirikkö sai ansionsa mukaan, karma toimii edes joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti säikähti ja oppi tästä jotakin.
Samaa minäkin toivon. Ap
Jos on sinuun tullut, kuten paha kyllä näyttää, niin tuo tyhjäpää ei mitään opi, et olet sinäkään oppinut.
No kysy nyt ainakin vakuutuksesta.
Ilman puhelinta saisi olla.
Joululahjaksi uusi sitten.
Puhelimen puutteeseen ei kukaan kuole. Voi älykkyys jopa nousta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tahallaan tuota tehnyt ja mun poika kiilattiin tahallaan auton toimesta tieltä. Onneksi meni vain vatteet.
Ai ei tahallaan keulinut, oletko sinä vajaa-älyinen vai muuten tyhmä?
Voisiko kuitenkin joku muu rangaistus toimia paremmin? Esim. Mopoilun kieltäminen määräajaksi.