Vierailija

Olimme olleet yhdessä 4,5 vuotta ennen eroamme, ja molemmilla oli haave perheestä...Nuo asiat oli puhuttu läpi jo suhteen alkuvaiheessa.
Olen nyt 33, ja exäni on 32.

Jotenkin tuntuu pahalta että hän on toteuttanut tuon yhteisen haaveemme toisen kanssa, ja se on pyörinyt ajatuksissani kun olemme puhuneet viime viikkojen aikana.
Minä olen olen ollut sinkkuna melkein tämän koko "väliajan", poislukien yksi 3kk kestänyt tapailu. Ja olen siis edelleen lapseton.

En oikein tiedä ihan tarkkaan mitä tuntea ja ajatella.

Onko muilla kokemusta tällaisesta kuviosta? Palasitteko yhteen, ja miten meni?

• ylös 14
  • alas 50

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Voisit kokeeksi yöpyä naisen luona pari yötä ja katsoa ovatko asiat yhtään kuten ennen

• ylös 9
  • alas 35
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tärkeä huomioida, että kuviossa on JO nyt lapsi mukana. Ei ole enää olemassa vain teitä "kahta"". Kestätkö sen?

• ylös 108
  • alas 0
Vierailija

Ei helkkari! Oletko tosissasi? Mietit yhteenpaluuta? Minä en tossa tilanteessa ottaisi takaisin vaikka olisi ainoa mies/ nainen maanpäällä. Hän on jo valintansa tehnyt.

• ylös 149
  • alas 6
Vierailija

Ei kannata mennä takaisin yhteen. Tuohon sotkuun kun vielä hankitte yhteisen lapsen niin siitä ei hyvää seuraa. Näin sivusta katsottuna, uusioperheiden arki on aika hirveää säätöä. Turha sitä on omaa elämää turhanpäiden on vaikeuttaa. Etsi lapseton nainen ja aloita puhtaalta pöydältä 

• ylös 108
  • alas 2
Vierailija

Jo on exälläsi pokkaa.

Eiköhän olisi parempi, jos pysyisit kaukana noin suurta painolastia täynnä olevasta asetelmasta.

• ylös 100
  • alas 2
Vierailija

Oi voi, itsepä tiedät tilanteesi.

Oletko varma, ettet jälleen olisi se väliasema exäsi odotellessa sitä oikeata?

• ylös 45
  • alas 0
Vierailija

Exäsi on valintansa tehnyt. Älä ota takasin. Sillä näytät, että sulle voi tehdä ihan mitä vaan.

• ylös 72
  • alas 1
Vierailija

Me palattiin miehen kanssa yhteen kun tapahtoi about samal taval.

Mulla oli menossa joku mielenhäiriö-vaihe elämässä, ja olin vähän tuuliajolla muutenkin.

Ratkaisuni tuntuivat silloin oikealta, mutta enää kun olin järkiintynyt. Ymmärsin että olin jättänyt elämäni rakkauden.
Onneksi mies halusi myös palata yhteen.

Nyt olemme olleet yhdessä tuon jälkeen jo 6 vuotta. Mies kohtelee tuon toisen miehen lasta kuin omaansa.

• ylös 22
  • alas 54
Vierailija

Miksi suomalaiset naiset niin paljon miettivät, mitä mies haluaa?

Siis onhan se hyvä ajatella toista, mutta tämä suomalaisten tyyli tuntuu olevan jotain muuta.

Ap, tapailit miestä 3 kk ja se kertoo siitä, ettet oikein osaa päättää. Nyt olisi syytä miettiä, kun olisit osallisena hajoittamassa perhettä. Eli sillä tavalla voit kyllä miettiä muidenkin puolesta.

• ylös 0
  • alas 43
Vierailija

Mäkin tiedän tämmösen tapauksen. On kyllä lapanen mies. Nainen hyväksikäyttää tarkoituksella ja pitää vuositolkulla varamiehenä, ja eiku jippii takaisin yhteen hoitamaan muijan hairahdusta!

• ylös 41
  • alas 2
Vierailija

Ei kannata lähteä tuollaiseen. Jos 20 vuoden päästä törmäätte uudelleen toisiinne ja kumpikin on taas sinkkuja silloin, niin sitten ehkä voitte harkita nuoruuden suhteen uudelleen lämmittelyä, mutta tässä vaiheessa sinun kannattaa ehdottomasti etsiä itsellesi lapseton nainen, jonka kanssa perustaa oma ydinperhe.

• ylös 61
  • alas 2
Vierailija

Haluatko olla aisuri, vai elää omalla tielläsi? Kuulostaa siltä, että tuon naisen kanssa et välttyisi taustalla kaiken aikaa vaikuttavasta katkeruudesta.

• ylös 27
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.