Mitkä tv-sarjat haluaisit uusintana
Aloitan: Nyhjää tyhjästä, Maxwell Smart, Safiiri ja teräs, Alfred Hitchcock esittää, Komisario Morse
Kommentit (923)
Kahden Keikka, Rantojen Kunkku Notch Jonson, Ritari Ässä, Vaaleanpunainen pantteri, Nikke Knakkerton, Derrick, Brittikomediaa (Lunta tupaan, ei kello 9 uutiset, Smith and Jones, Ruuvit löysällä).
MAD TV- Season 6-8. Ostaisin jos olisi dvd bokseja näistä kausista.
Jotain vanhoja sarjoja on jäänyt osin näkemättä niin mieluusti seuraavat:
-Tähtiportti kausi 9-10. Netflix poisti tämän valikoimastasopivasti silloin joskus ja Claudia Blackin oli juuri tulossa sinne!
-Cheers. Sama vaiva kuin edellä, kerkesin puoli kautta näkemään.
-West Wing. Edelleen sama, paljon on jäljellä kausia.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset Varustamo ja toinen oli joku tavaratalo-sarja. Katsoin niitä teininä, mutta uusintoja en ole nähnyt. Tulisipa johonkin palveluun. Muistatteko noi?
Öhmanin tavaratalo?
Oli muuten hyvä sarja.
Vierailija kirjoitti:
Metsolat , Reinikainen, Blondi tuli taloon, Sydämen asilla, Lauantai tanssit( tätä juonti Heikki Hietamies tämä oli nimensä mukaisesti 70- 80 luvun tanssiohjelma , joka oli lauantaisin
), Laatikkoleikki ohjelma jota juonti Niilo Tarvajärvi, tätä en ollut luonnollisista syistä katsomassa kun en ollut olemassa olen vain kuullut vanhemmalta väeltä , sellainen mukava ohjelma on ollut.
Tämä oli vielä musta- valko kuvaa.
Sitten oli joku ihmeen ohjelma, tämäkin on joku viihde ohjelma olin kyllä jo olemassa mutta en muista nimeä, se oli hupaisa ohjrma siinä oli kolme tuomaria ja
Kolme julkkis vierasta , heille annettiin joku esine ja piti, keksiä sille esineelle uusi tarkoitus ( tämä ei siis ollut Putoukseen liittyvää eikä Vedetään Hatusta)
Vaan joku erilainen ohjelma.
No jos joku muistaisi mikä ohjelma oli kyseessä?Hovimäki sarjaan oli tarkoitus tulla nykyaika eli keksittiin autot ja vielä 30- luvun autoja kun ei löytynyt eikä materiaalia näin minä muistan , tästä uutisoineen
Että materiaalin puutteen vuoksi ei Yle TV 1 voi kuvata Hovimäki sarjaan nykyaikaa, mikä on harmi , ettei voinu kuvata eli joko nyt Joku vois kuvata , Hovimäki sarjaan jatkoa ?.
No tässäpä näitä oli , Kotimaisia ohjelmia niin viihdeohjelmia melkein kaikki olla paitsi Metsolat oli Draama sarja ( minisarja).
Tuo oli Valehtelijoiden klubi.
Lemmenlaiva
Renegade
Huonosti käyttäytyvät miehet
Columbo
Kunnes jälleen tapaamme
(selasin koko ketjun, tätä ei oltu mainittu kertaakaan)
Californication
Asema 62
Boston legal
Villi Pohjola (Northern Exposure) ja China beach!
Timperi kirjoitti:
Hillstreet Blues
Mun mielestä tää on Disney channelilla nähtävissä?
Varustamo ja puhtaat valkeat lakanat.
Toisten lapset. Brittisarja uusperheiden elämän mahdottomuudesta. 90-luvulla muistaakseni esitettiin Ylellä.
V sarja se 80-luvun alkuperäinen.oli lapsena todella pelottava.
Ei kun piti olla Schimanski