Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi miksi en saa miestä ja lapsia ymmärtämään

Vierailija
13.10.2014 |

Että jos jotain tippuu tai kaatuu lattialle sen voi korjata pois. Likaiset pyykitkin voi viedä pyykkikoriin. En myöskään käytä toisten pipoja ja hanskoja, en voi tietää missä ne ovat 30 sekuntia ennen lähtöä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa.En myöskään voi jättää sotkuja siivoamatta tarkoituksena,että kyllä he sitten huomaavat..eivät huomaa!Enkä halua elää siivottomassa kodissa.Pyyhin siis murut pöydiltä,lattioilta,kerään sukat,hedelmänkuoret ym. jne jne.Tuntuu että kaikki mitä olen lapsille opettanut siisteydestä,on valunut toisesta korvasta ulos.Ehkä katsovat isästään mallia:( Miestä en jaksa enää patistaa ja liian myöhään huomasin,että hän ei viitsi vaivautua edes omia jälkiään siivoamaan.

Vierailija
2/3 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tiputtaa jotain niin sanon aina heti että nosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mun mies on vihdoin petrannut tuossa! Sanoin sille, että ymmärrän kyllä, että hän ei ajattele, että jätänpä tämän asian sinun korjattavaksesi, mutta käytännössä se menee niin. Lähestyin asiaa hyötynäkökulman kautta: onko hyötyä jättää asia tuohon, kun se hetken päästä pitää siirtää siitä pois. Mulla oli sattumalta viime viikko sellainen, etten oikein jaksanut panna tavaroita paikoilleen, ja kotona myös näytti siltä. Kysyin mieheltä, huomasiko hän eroa ja kyllä hän huomasi.

Painotin kahta asiaa: ajattelua ja hyötynäkökulmaa.