Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovitko riidat aina ennen nukkumaan menoa?

Vierailija
12.10.2014 |

Itse teen niin. Ei tulisi unikaan jos vihaisena yrittäisi nukkua. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti. Siksi meillä on ollutkin kolme vuotta jo nuiva tunnelma.

Vierailija
2/11 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrin selvittämään. toisinaan vaan hieman hankalaa kun meillä miehen kanssa tulee riitaa useimmiten juuri nukkuma(anmeno)ajoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina. Kahdeksan vuoden aikana ehkä kaksi kertaa jäänyt selvittämättä. Jos riitaa ei selvitä, niin se vaivaa vielä seuraavanakin päivänä, tai niin kauan, että asiat puhutaan halki. Kivempi herätä uuteen päivään niin, että kaikki on hyvin. :)

Vierailija
4/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen katkeroituneet täällä peukuttaa? :D Sille ainoalle, joka ei sovi riitoja ja kotona on ikävää, yläpeukutetaan, ja niille taas jotka oikeesti "hoitaa" parisuhdettaan, annetaan alapeukkua. Taitaa teillä kotona olla vähän ikävät oltavat, ja kaikilla muillakin pitäisi olla?

I know, alapeukkua satelee tästä kommentista, kestänköhän sen?

Vierailija
5/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi olla yön yli vihainen? Mies koko viikonlopun baarissa ja koko päivän vain krapulassa maannut sohvalla. Mulle jäänyt kodin- ja lastenhoito täysin, rahallisestikin ollaan tosi tiukoilla. Että kiitosta vaan puolisolle kun on kymmeniä vitosen tuoppeja kumonnut ja pusipusinusiko nyt pitäisi olla?

Vierailija
6/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin sovitaan aina ennen nukkumaanmenoa. Mieskin ruvennut tajuamaan että turha edes yrittää mennä nukkumaan, jos on tilanne päällä. Itse ainakin sitten koko yön haudon asiaa, ja aamulla on paljon vaikeampi pyytää ja antaa anteeksi.

Vierailija
7/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi, että kenenkään PITÄÄ sopia. Tässä kerrottiin vain omia mieltymyksiä ja tapoja asiaan. Ei tullut mitään ihmetystä, että eikö kaikki tee näin, tai että ei ymmärretä, jos joku tekisi toisin.

Vierailija
8/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes yritä sopia. Kun mun pitäis aina pyytää anteeksi vaikka olisin kuunnellut huutoa tunteja.

Vierailija
9/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei tule sovittua, mutta 98%:sesti on tapana antaa kuittina päivästä hyvänyönsuukko, kosketus kädellä ja sanoa "hyvää yötä, kulta". Jos uni voittaa ihan totaalisesti, on tapana edes koskettaa toista kämmenellä ennen kuin kääntää kyljen.

Vierailija
10/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sopisin, mies ei halua.

Vierailija
11/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina, mutta riidoissakin nukutaan sylikkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä