Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 km juoksuaikanne?

Vierailija
12.10.2014 |

Ties kuinka mones 5 km;n lenkki takana ja ei, en pääse alle puolen tunnin millään. Ajatuskin, että juoksis vielä toiset 5km tuntuu tukkoiselta. Miten tästä pääsee eteenpäin? Mihin aikaan te juoksette tuon 5 km?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 min ennätys, plääh.. Polvikin reistailee.

Vierailija
2/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen tuntia leppoisasti hölkytellen. Juoksen satunnaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mittaan siis metrilleen matkan Sporttracker-sovelluksella.

Vierailija
4/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 19 min.

Vierailija
5/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Mullapa menee 3,5 kilometriin 40 minuuttia..=))

Tosin olen vasta vähän aikaa sitten noussut tuolta sohvanpohjalta kuntoilemaan.

Vierailija
6/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu puoli tuntia menee, jos lasken puolet kympin ajastani. Saattaisin päästä nopeampaa vauhtiakin, mutta en yritä revitellä.

Vierailija
7/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 23:15"]

Auts. Mullapa menee 3,5 kilometriin 40 minuuttia..=))

Tosin olen vasta vähän aikaa sitten noussut tuolta sohvanpohjalta kuntoilemaan.

[/quote]

Kannattaa varmaan aloittaa kuntoilu kävelemällä.. vauhti tuskin radikaalisti tuosta hidastuu, mutta polvet kiittävät.

Vierailija
8/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelenkin varmaan nopeammin kuin AP juoksee, läski!!!

Otannasta aika 46min. sis. poltettu tupakka ja tovin hölinät naapurin kanssa. Ei olekkaan hiki ja ihan pelkkää kävely, sanoisinko pikemmin marssia.

Vierailija
9/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 min

Vierailija
10/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli tunti menee, josta osa kylläkin kävelyä. Ennen meni noin puoleen tuntiin, mutta mun selkäranka leikattiin ja uusinta leikkauksen uusintaleikattiin. En saanut urheilla yli vuoteen ja nytkin pitää ottaa vielä rauhallisesti.

Vierailija
11/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puoli tuntia, mutta minullakin polvi kipuilee, eli vauhtiani määrittelee enemmän polvi kuin juoksukunto.

Vierailija
12/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelijan juoksu kuuluukin olla hidasta, kävelyvauhtia. Silti se on ihan eri tavalla kuntoa kasvattavaa ja voimistavaa.

Vierailija
13/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan vaan loppuu kunto kertakaikkiaan kesken, pitäisi varmaan juosta useammin kuin kerta viikossa. Itsekin sohvalta nousin vuosi sitten ja ihan rennolla meiningillä mennyt, nyt vasta juoksu kolahti, vaikka ei nyt ihme tuloksiin pääsekään. T. Ap Läski ;p

Vierailija
14/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 30minuuttia sport trackerin mukaan, koulun testeissä 1.5km 7min :)

Vierailija
15/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 minuuttia ennätys, olen harrastanut juoksua useamman vuotta ja juossut 16 puolimaratonia ja 5 kokomaratonia. Näiden ennätykset suhteessa parempia. Ei ole vauhtiomisnaisuutta, kestävyyttä kyllä :-)

Vierailija
16/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

45min. En jaksa juosta koko matkaa jos menen nopeemmin.

Vierailija
17/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan juossut vitosta "täysillä", mutta noin 27 minuuttia siihen varmaan menisi, jossain tapahtumassa ja kunnolla treenaamalla varmaan nopeamminkin. Pari vuotta sitten oli täysi työ juosta vitonen alta 35 minuutin, mutta säännöllisellä (n. 3 kertaa viikossa) juoksutreenillä on tullut vauhtia lisää.

Vierailija
18/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 minuuttia ennätys, olen harrastanut juoksua useamman vuotta ja juossut 16 puolimaratonia ja 5 kokomaratonia. Näiden ennätykset suhteessa parempia. Ei ole vauhtiomisnaisuutta, kestävyyttä kyllä :-)

:)

Vierailija
19/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun juoksuvauhti on 7 km tunnissa. Kun sitä itkin mun personaltrainerille (mun viereisellä juoksumatolla liiteli 50 kiloinen nainen vauhdilla 11 km tunnissa), pt sanoi, että ikinä ei saa verrata itseään muihin. Mun kuntoluokka on testien mukaan asteikossa 1-7 luokkani on 6. Mutta pt sanoi, että mun vauhti on hyvä tällä painolla, mitä nyt liikuttelen eli 80 kiloa. (Bmi 26) Juoksuoppaissa sanotaan, että ei vauhdilla väliä, vaikka kaikki ohittais, kunhan vaan juokset. Sauvoilla mun vauhti (sauvakävelyllä) on samaa luokkaa. En jaksa välittää. Mä poljen spinningiä ja vesijuoksen. Kaikki ei oo nopeussankareita.

Vierailija
20/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoleen tuntiin se mullakin menee normivauhdilla, mutta jos oikein tosissani yrittäisin, menisi varmasti kovempaakin. en tosin oikeastaan ikinä juokse näin lyhyitä lenkkejä, vaan jonkun vakioreitestäni, jotka ovat 8-15 km.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän