Milloin kirppispöytään 'Kaikki -50%' -lappu?
Mulla on ollut perjantaista lähtien kirppispöytä. Se pitää tyhjätä torstai-iltana ja koska mä haluan päästä tavaroista eroon, aion jossain vaiheessa laittaa kaiken aleen. Kuinka paljon aiemmin tuollainen alelappu yleensä laitetaan? Esim. mun tapauksessa olisiko keskiviikkoiltapäivä / ilta ok? En pääse käymään kirppiksellä to-aamuna.
Kommentit (10)
Millä kirppiksellä tuollainen systeemi:)?
Vaikka millä. Ilmoitetaan kassalle, että kaikki pöydän 123 tavarat on -50% ja laitetaan pöytään siitä lappu. Ei tarvitse hinnoitella kaikkea uudestaan.
Mä pidän yleensä 1-2 päivää ennen loppua. Riippuu miten on mennyt kaupaksi, jos vähän niin laitan aiemmin.
Siis onko sulla ollut pöytä vain viikon? Tosi lyhyt aika!
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:40"]Siis onko sulla ollut pöytä vain viikon? Tosi lyhyt aika!
[/quote]
Ei mulla ole enempää myytävää! Tavara on liikkunut hyvin, jotain on kuitenkin vielä jäljellä. Laitan lapun keskiviikkona ja jäljelle jäävät käyn kippaamassa saman tien keräyslaatikoihin. Ap
Keskiviikko aamu olisi varmaan hyvä, ehkä jopa tiistai jos haluat oikeasti tavaroista eroon.
En ikinä osta mitään -50% pöydistä! Tulee epärehellinen olo, voisinhan sanoa minkä tahansa tuotteen kohdalla joo tää oli -50... parempi kun näät sen vaivan että teet uudet laput!
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 23:21"]En ikinä osta mitään -50% pöydistä! Tulee epärehellinen olo, voisinhan sanoa minkä tahansa tuotteen kohdalla joo tää oli -50... parempi kun näät sen vaivan että teet uudet laput!
[/quote]
No kyllä se aleprossa tulee yleensä ihan sieltä kassasta ilman mitään sanomisia.
Miten voi tulla, kun niissä pöydissä olevissa lapuissa nimenomaan lukee: kaikki -50% tästä pöydästä, sano kassalla...
On ihan ok. Aion tehdä samalla tavalla.