Palaako mies vielä?
Kaipailisin apua tapaamni miehen kanssa...
Aloimme seurustella hyvin pian miehen eron jälkeen. Hän oli 35v ja minä samoin. Edellinen suhteensa kesti 13v, ja olin siis hänelle nro 2. Suhde sujui mainiosti noin vuoden, kunnes hän alkoi miettiä haluaako sittenkään sitoutua 2.seurustelusuhteessa. Mitä jos tuolla onkin joku parempi, hän vatvoi viikkokausia, ja luetteli minulle vikojani, jotka estivät häntä nyt sitoutumasta (tätä hän pyysi anteeksi myöhemmin). Mies alkoi siis katsella vieraisiin pöytiin ja tuskastella, kun oli "sidottu".
Ennen tätä vaihetta suhde oli mainiolla tolalla: ehdimme suunnitella jo tulevaisuuttamme ja meillä synkkasi todella hyvin. Kaveritkin huomasivat, että kemiat natsaavat ja sovimme yhteen. Huumorit osuivat, ja seksi oli aivan mahtavaa. Tämä ei siis kuitenkaan riittänyt miehelle, ja erosimme.
Mies ei ole mikään varsinainen "catch": vakavasti ylipainoinen, tavallisen näköinen, omaa useampia todella aikaa vieviä harrastuksia, on kovapäinen ja välillä todella ajattelematon "möläyttelijä", mutta yhtä kaikki minulle mieleinen. En sano näin häntä dissatakseni vaan siksi, etten oikeasti usko hänen löytävän toista yhtä sopivaa ja hyvää. Mies kuitenkin kaipaa kokemuksia, seksiä useampien kanssa ja villiä nuoruutta, joka jäi väliin kun 1.suhde alkoi niin nuorena.
Mitä olette mieltä tilanteesta? Kannattaako minun pitää yllä toivoa yhteen paluusta, kunhan mies saa kokeilunhalun pois systeemistään (toki voi löytää uuden, mutta sitä en voi estääkään...)? Pitäisikö jättää mies kokonaan rauhaan, vai olla puolihuolimattomasti yhteyksissä ja osoittaa, että olen yhä kiinnostunut ja samalla muistuttaa, miten mahtava tyyppi olen?
Arvostaisin kovasti muita näkökulmia tilanteeseeni!
Kommentit (27)
Vaikka mies palaisi, niin palaa vain lähteäkseen uudestaan.
Miksi edes odotat tuollaista miestä takaisin? Ansaitset parempaa!
Tyypillinen kusipää. Älä selittele tilannetta paremmaksi, kun se ei sitä ole. Se ei halua sua, vaan jonkun muun.
Ei todellakaan kuulosta erityiseltä "catchilta", eikä kuulosta myöskään siltä, että tyypillä on kummempia tunteita sua kohtaan. Suna unohtaisin ja etsisin jonkun paremman.
Niin, olemme kuotenkin olleet tosi rakastuneita toisiimme ennen kuin tämä "onko muualla joku parempi" -vaihe iski päälle.
Minulle on ollut todella haastavaa löytää puoliso, ja suurin osa suhteestamme oli (molempien mielestä) mahtavaa aikaa.
Mies itki eron hetkellä, ettei haluaisi menettää minua (joo, tiedän, ristiriitaista...).
Siksi jaksan vielä toivoa ja pohtia jodko.
AP
No hyi helvetti! Olisit onnellinen että pääsit eroon!
Siis en minäkään ymmärrä, miksi tuollaista miestä kaipaisit...?
Hyvä, että lähti näin ajoissa!
no, mä olen sitä mieltä että voi tulla takaisin. mutta en uskaltaisi kylläkään laskea sen varaan. eli alat itsekin deittailla ja nauti elämästä. voithan olla miehen kanssa hyvä exä, olkaa ystäviä. huomaat sen kyllä sitten itsekin kun mies alkaa sua ärsyttää. tai sitten ei. Ota löysin rantein, se on tärkeintä, ja elä omaa elämääsi.
Älä ota enää takaisin, vaikka mies olisi vielä tulossa. Hän on käyttäytynyt sinua kohtaan huonosti. Miksi ihmeessä edes haluaisit suhdetta ihmiseen, joka luettelee sinulle "vikojasi"? Jonkinlaiselta läheisriippuvuudelta tuo enemmänkin vaikuttaa sinun puoleltasi.
Nyt pää pystyyn! Ansaitset taatusti parempaa!
En tajua miksi pitäisi ripustautua johonkin mieheen jota et kiinnosta.
Kyllä se varmaan jo nyt on sammunut. Eli ei pala!
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:26"]
Kaipailisin apua tapaamni miehen kanssa...
Aloimme seurustella hyvin pian miehen eron jälkeen. Hän oli 35v ja minä samoin. Edellinen suhteensa kesti 13v, ja olin siis hänelle nro 2.
Suhde sujui mainiosti noin vuoden, kunnes hän alkoi miettiä haluaako sittenkään sitoutua 2. seurustelusuhteessa. Mitä jos tuolla onkin joku parempi, hän vatvoi viikkokausia, ja luetteli minulle vikojani, jotka estivät häntä nyt sitoutumasta (tätä hän pyysi anteeksi myöhemmin).
Mies alkoi siis katsella vieraisiin pöytiin ja tuskastella, kun oli "sidottu". Ennen tätä vaihetta suhde oli mainiolla tolalla: ehdimme suunnitella jo tulevaisuuttamme ja meillä synkkasi todella hyvin.
Kaveritkin huomasivat, että kemiat natsaavat ja sovimme yhteen. Huumorit osuivat, ja seksi oli aivan mahtavaa. Tämä ei siis kuitenkaan riittänyt miehelle, ja erosimme.
Mies ei ole mikään varsinainen "catch": vakavasti ylipainoinen, tavallisen näköinen, omaa useampia todella aikaa vieviä harrastuksia, on kovapäinen ja välillä todella ajattelematon "möläyttelijä", mutta yhtä kaikki minulle mieleinen.
En sano näin häntä dissatakseni vaan siksi, etten oikeasti usko hänen löytävän toista yhtä sopivaa ja hyvää. Mies kuitenkin kaipaa kokemuksia, seksiä useampien kanssa ja villiä nuoruutta, joka jäi väliin kun 1. suhde alkoi niin nuorena.
Mitä olette mieltä tilanteesta?
Kannattaako minun pitää yllä toivoa yhteen paluusta, kunhan mies saa kokeilunhalun pois systeemistään (toki voi löytää uuden, mutta sitä en voi estääkään...)?
Pitäisikö jättää mies kokonaan rauhaan, vai olla puolihuolimattomasti yhteyksissä ja osoittaa, että olen yhä kiinnostunut ja samalla muistuttaa, miten mahtava tyyppi olen?
Arvostaisin kovasti muita näkökulmia tilanteeseeni!
[/quote]
pitkän ensisuhteen jälkeen voi olla vaihe että elää tavallaan nuoruuttaan uudestaan ja haluaa olla vapaa ja tutkia vaihtoehtoja. mieskin selvästi tietää tuon että pitää sinusta ja sitä itseään harmittaa että sen fiiliksissa on arvostella sinua. järki sanoo mutta tunteet vievät.
jos teillä molemmilla on ollut vaikeuksia löytää sopivaa rakkautta niin ehdottomasti pidä yhteyttä..
voi olla että mies huomaa piankin että sinä olet se oikea.
anna tosirakkauden kaikki kestää ja se tosirakkaus voittaa lopulta.
t. mies
unohda nämä urpot jotka neuvovat JÄTÄ HETI se sika
Samoilla linjoilla edellisteen kanssa. ET kerro, mikä hänessä on niin hyvää että on tuon arvoinen. Mielestäni ei olekaan...
"seksi oli aivan mahtavaa." "Mies ei ole mikään varsinainen "catch": vakavasti ylipainoinen..."
Jotenkin kuulostaa hyvin erikoiselta, tai ehkä me vain olemme erilaisia... M40
Edelliselle: kyllä lihavankin kanssa voi harrastaa loistavaa seksiä jos kemiat toimii, kuten tässä ilmeisesti toimi. Muu ei tuntunutkaan toimivan... Eteenpäin vaan!
Up