Rintani ovat kasvaneet lyhyessä ajassa niin paljon...
...etten voi maata mukavasti vatsallani. Onhan toi tissien kasvaminen tiettyyn pisteeseen asti kivaa, mutta kalliiks tulee ostaa uusia rintsikoita ja paitoja. Kohtalontovereita?
Kommentit (10)
Mulla muuttui jostain syystä parin viime vuoden aikana B:stä C:hen, ympärysmitta edelleen sama 75, ja normaalipainoinen olen muutenkin. Mieluummin olisin pysynyt B-kuppisena, se oli se omin kokoni. Olisi karseaa, jos olisi vielä tätä isommat...
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:08"]demi.fi
[/quote] Mene muualle mainostamaan demejäsi.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:08"]demi.fi [/quote] Mene muualle mainostamaan demejäsi.
[/quote]
Sä halusti kohtalontovereita, niin tuolta niitä löytyy
Raskauden aikana (nyt rv21) rintani kasvaneet ja ympärysmittaakin on varmasti tullut lisää, en ole vielä ostanut isompia liivejä. Pitäisi, tässä olen parit palkkapäivät tsempannut että nyt menen ostamaan, vielä en ole saanut aikaan. Aiemmin kokoni on ollut 75B, nyt veikkaan että 80C olisi passeli.
Laittakaa tytöt kuvia niistä rinnoista tänne, niin voidaan paremmin.. tuota noin, eläytyä tähän teidän tilanteeseen.
T: mies.
Pystyn samaistumaan. Olis järkkyä jos mun penis yht'äkkiä alkaisi saada lisäsenttejä.
Jos sat jonkun hieromaan niitä öljyllä, se auttaa.
demi.fi