Vierailija

Pitäisi kai olla kiitollinen. Olen laihduttanut yli 10 kiloa ja miehet ovat alkaneet katsoa minua arvioivasti, sillain koko vartalon skannaten. Luultavasti eivät ole pitäneet näkemästään, ylipainoa on vielä runsaasti jäljellä. Mutta olen siis päässyt takaisin nais-kategoriaan oltuani painavampana näkymättömät, merkityksettömät-kategoriassa. Jotenkin vähäinen arvonnousuni ilahduttaa. Oletteko muut laihduttaneet huomanneet samaa?

• ylös 27
  • alas 27

Sivut

Kommentit (89)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eipä onneksi ole kukaan skannaillut, vaikka yli 50kg laihdutinkin.

Miltä vatsanahkasi näyttää laihdutuksen jäljiltä?

• ylös 1
  • alas 20
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vaalensin hiukset ja heti alkoi "skannaus". Olen normaalipainoinen. Muuten hiukset ja habitus aivan samat, vain väri muuttui ja heti alettiin bongailemaan. Myös baarissa lähestytään aivan eri tahtiin. Kiva.

• ylös 23
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä onneksi ole kukaan skannaillut, vaikka yli 50kg laihdutinkin.

Miltä vatsanahkasi näyttää laihdutuksen jäljiltä?

Vähä löysä, mutta ei paha.

Vierailija

Itselleni jo viiden kilon pudotus vaikutti siihen, että miehet alkoivat nähdä minut taas naisena.

• ylös 16
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi läski.

Se, että sinä myrkytät itseäsi sisältä päin ei tarkoita, että kaikkien pitäisi tehdä niin.

• ylös 40
  • alas 2
Vierailija

Niin, useimmilla miehillä on silmät, ja he toisinaan katsovat niillä asioita. Ne siat.

• ylös 18
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Dildo on luotettavampi kuin mies. Miksi haikailet sydänsurujen perään?

En ole ap, mutta olen tehnyt saman huomion. Enkä haikaile miesten perään, se on vain mielenkiintoista miten säännönmukaista miesten toiminta keskimääräisesti on.

• ylös 20
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin, useimmilla miehillä on silmät, ja he toisinaan katsovat niillä asioita. Ne siat.

Ja vaikka miehillä on nämä silmät, niin jotain kumman syystä vanhat naiset, lihavat naiset ja rumat naiset ovat miehille näkymättömiä.

• ylös 38
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka miehillä on nämä silmät, niin jotain kumman syystä vanhat naiset, lihavat naiset ja rumat naiset ovat miehille näkymättömiä.

Onko miehillä mielestäsi velvollisuus tuijottaa sinun määräämiäsi ihmisiä?

• ylös 14
  • alas 14
Vierailija

Olen parisuhteessa enkä haikaile uutta. Minua on vain yllättänyt, miten skannailu tosiaan loppui painavimmilta vuosiltani ja on taas alkanut. Ilmiönä mielenkiintoinen. Oletan, että seuraavan 10 kilon jälkeen alkaa tulla ehdotuksia skannauksen päälle. Ap

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä mielestäsi velvollisuus tuijottaa sinun määräämiäsi ihmisiä?

Missä näin sanottiin? Täällä on vain tehty havaintoja miesten käyttätymisesti, ei määrätty, miten tulisi käyttäytyä. Virhepäätelmääsi kutsutaan naturalistiseksi virhepäätelmäksi.

• ylös 14
  • alas 6
Vierailija

Ei se huomio ole seurausta siitä, että muhkusta on lähtenyt vähän muhkua tai hiusten väri on muuttunut, vaan siitä, että ilme ja ryhti ja ehkä asennekin on hieman positiivisempi.

• ylös 16
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa enkä haikaile uutta. Minua on vain yllättänyt, miten skannailu tosiaan loppui painavimmilta vuosiltani ja on taas alkanut. Ilmiönä mielenkiintoinen. Oletan, että seuraavan 10 kilon jälkeen alkaa tulla ehdotuksia skannauksen päälle. Ap

Juuri näin. Skannailun jälkeen alkaa hymyily (-5 kg), hymyilyn jälkeen moikkailu (- 5 kg) ja moikkailun jälkeen ehdotukset (-5 kg).

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se huomio ole seurausta siitä, että muhkusta on lähtenyt vähän muhkua tai hiusten väri on muuttunut, vaan siitä, että ilme ja ryhti ja ehkä asennekin on hieman positiivisempi.

Kyllä se vain johtuu muhkuuden vähenemisestä, koska omassa tapauksessani mikään muu ei ole muuttunut.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovin tyytyväinen nykyiseen suhteeseesi sitten kuitenkaan?

Vaikka laihduttaisit miten, olet silti läski. Vatsanahkasi tulee roikkumaan polvissa, mikä tekee sinusta ylipainoisen näköisen, vaikka pääsisitkin lähelle normaalipainoa.

Kuulostaa joko tosi pahalta projektiolta tai siltä, että joku läski varasti miehesi.

• ylös 21
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No vitut. Miehiä kiinnostaa ensisijaisesti ulkonäkö, ja kaikki muu (asenne, ilme, ryhti, luonne, äly jne.) on toisarvoista.

• ylös 26
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovin tyytyväinen nykyiseen suhteeseesi sitten kuitenkaan?

Vaikka laihduttaisit miten, olet silti läski. Vatsanahkasi tulee roikkumaan polvissa, mikä tekee sinusta ylipainoisen näköisen, vaikka pääsisitkin lähelle normaalipainoa.

Kuulostaa joko tosi pahalta projektiolta tai siltä, että joku läski varasti miehesi.

Ei ole yksikään läski minulta miestä vienyt ja vaikka olisikin, enpähän sentään ole itse läski.

Onko sulla paha olla? Se ei ole läskien syy.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.