Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sä et voi hyväksyä homoa työkaveriksi, niin sulla

Vierailija
12.10.2014 |

ei ole kaikki sinut itsesi kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, olisin hyväksynyt (lesbon) mutta kun hän oli niin vittumainen ja korosti aina omaa erinomaista lesbouttaan että ei tosiaan jaksanut ei.... sai kenkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä työkaverini on lesbo. M40

Vierailija
4/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jonkun sukupuolinen suuntautuminen voisi vaikuttaa siihen, hyväksytäänkö hänet työkaveriksi vai ei? Ihan kuin homot olisi joku suuri yhtenäinen ryhmä. Miltä kuulostaisi, jos noin sanottaisiin heteroista?

Vierailija
5/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuollaiset asiat ei kuulu työpaikalle. En halua tietää työkavereitteni seksimieltymyksiä. Pitäisin sitä työkaveria tosi urpona jos se alkais mulle avautumaan, että on homo.

Vierailija
6/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:03"]

Miten jonkun sukupuolinen suuntautuminen voisi vaikuttaa siihen, hyväksytäänkö hänet työkaveriksi vai ei? Ihan kuin homot olisi joku suuri yhtenäinen ryhmä. Miltä kuulostaisi, jos noin sanottaisiin heteroista?

[/quote] Ai teitä on siellä useampiakin?

Vierailija
7/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:07"]

Mun mielestä tuollaiset asiat ei kuulu työpaikalle. En halua tietää työkavereitteni seksimieltymyksiä. Pitäisin sitä työkaveria tosi urpona jos se alkais mulle avautumaan, että on homo.

[/quote]

Teillä ei vissiin työkavereiden kesken koskaan jutella vapaa-ajan asioista?

Vierailija
8/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

joidenkin kanssa, mutta ei kovin usein. Vaöitettavasti on niin paljon töitä, ettei paljon ehdi muista asioista puhua.

Vierailija
9/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

Eipä juuri. Joskus kahvipöydässä uutisista, tv-ohjelmista ja sen sellaisesta yleisestä muttei mistään henkilökohtaisesta. Ja hyvä niin.

Vierailija
10/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä off-topic...

Ainoa ammatti, missä seksuaalisella suuntautumisella voisi olla vaikutusta, ovat mielestäni gynegologi tai kätilö. En haluaisi olla homomiehen potilaana reidet levällään. Lesbo tai heteromies olisivat aivan OK (koska suhtautuvat peruspositiivisesti naisen vartaloon). Tuntuisi kurjalta olla haavoittuvimmillaan ihmisen edessä, joka kokee naisen vartalon vastenmielisenä tai iljettävänä.

Vierailija
11/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö keskustelu, riidellään asiasta, jota kukaan ei edes ajattele. En ole koskaan kuullut, että joku ei haluaisi homoseksuaalia työkaveriksi.

Vierailija
12/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:03"]

[/quote] Ai teitä on siellä useampiakin?
[/quote]

Mulle kenenkään sukupuolisella suuntautumisella ei ole mitään väliä, sen sijaan typerät ja suvaitsemattomat ihmiset, kuten sinä, nostavat vitutuskäyrää. Itse olen hetero.

Vierailija
13/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo, varo vaan ettet säkään (oletan että olet nainen) edes hiiskaise mitään entisistä tai nykyisistä poikaystävistät yhtään mitään. Oisit ihan hirvee urpo.

Vierailija
14/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:28"]

Vähän ehkä off-topic...

Ainoa ammatti, missä seksuaalisella suuntautumisella voisi olla vaikutusta, ovat mielestäni gynegologi tai kätilö. En haluaisi olla homomiehen potilaana reidet levällään. Lesbo tai heteromies olisivat aivan OK (koska suhtautuvat peruspositiivisesti naisen vartaloon). Tuntuisi kurjalta olla haavoittuvimmillaan ihmisen edessä, joka kokee naisen vartalon vastenmielisenä tai iljettävänä.

[/quote]

Entäs heteronaiset? :D

Vierailija
15/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pomo ei hyväksy mulle homoa työkaveriksi. Sen mielestä yksi riittää, muuten ei tule työt tehdyksi. :(

Vierailija
16/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:28"]Vähän ehkä off-topic...

[/quote]

Ei sulle ole tullut mieleen, ettei sun vartalo vaan KIINNOSTA SEKSUAALISESSA mielessä, vaan siihen voi suhtautua neutraalisti.

Vierailija
17/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:28"]Vähän ehkä off-topic... Ainoa ammatti, missä seksuaalisella suuntautumisella voisi olla vaikutusta, ovat mielestäni gynegologi tai kätilö. En haluaisi olla homomiehen potilaana reidet levällään. Lesbo tai heteromies olisivat aivan OK (koska suhtautuvat peruspositiivisesti naisen vartaloon). Tuntuisi kurjalta olla haavoittuvimmillaan ihmisen edessä, joka kokee naisen vartalon vastenmielisenä tai iljettävänä. [/quote] Ei sulle ole tullut mieleen, ettei sun vartalo vaan KIINNOSTA SEKSUAALISESSA mielessä, vaan siihen voi suhtautua neutraalisti.

[/quote]

Naiset ei kestä sitä että niihin suhtaudutaan neutraalisti!

Vierailija
18/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:28"]

Vähän ehkä off-topic...

[/quote]

Entä jos olisit ulkomaalaisen järjestön palveluksessa maassa, jossa homous olisi laitonta ja kansalaisjärjestöt vähän suurennuslasin alla, ja työnantajasi lähettäisi sinulle homon työkaveriksi?

Vierailija
19/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin homon työkaveriksi, vaikka en hyväksykään muuten hänen elämäntyyliään. Ei se homous hänen työhönsä vaikuttaisi.

Vierailija
20/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn homon työkaveriksi, jos ei mitenkään tuputa sitä homouttaan. Homo saa olla omassa kaapissaan niin paljon kuin haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä