Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo rakastavansa muttei tahdo suudella, seksikin tuntuu kuin suostuisi vain mielikseni, olen tosi ymmälläni

Vierailija
05.09.2021 |

Olen kysynyt haiseeko henkeni tai jotain, ei kuulemma, hän ei vain "pidä suutelusta". Minulle suuteleminen tarkoittaa samaa kuin "rakastan sinua" ja koen että minussa on jokin vika jota mies ei myönnä.
Vielä pahempaa on kuitenkin rakastelu. Mies ei koske minuun ja tuntuu kavahtavan, kun kosketab häntä. Itse seksi on mekaanista panemista ilman koskettelua, helliä sanoja tai suudelmia. Kun hyväilin itse omia rintojani mies sanoi "lopeta, toi ällöttää!" Suutuin sitten että kun et sinäkään niihin koske ja kysyin ovatko ne rumat tai jotain? Nyt on mennyt viikko ilman seksiä. Tapasimme toissa päivänä, mutta joimme siveästi kahvit julkisella paikalla kuin kollegat. Epäilen että mies pelkä tulla luokseni, kun taas irstas nainen käy kimppuun!
Olen 46vuotias ja hyvin seksuaalinen. En häpeä sanoa että nyt panettaa, housut alas! Ex piti tästä ronskiudesta, samoin kaikki muutkin miehet. Mutta tämä nykyinen.. en tosiaan tiedä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuvaako kakkoseen mieluummin?

Vierailija
22/29 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuvaako kakkoseen mieluummin?

Siinäkin voi olla syy ettei tarvitse a) nähdä suohirviötä ja b) suohirviö ei pääse koskemaan. Lisäksi jos pimpukka on synnyttäneellä revähtänyt niin suoli on tiukempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon, olet löytänyt aseksuaalimiehen.

Veikkaan että AP on lihonut ja rumentunut. Kyllä semmoinen alkaa miestä etoa ja juuri ja juuri pystyy lastin heittämään römpsään kunhan ei katso eikä suohirviö koske.

Todennäköisesti juuri näin: "Miksi mies ei enää himoitse kun lihoin 130 kg."

Vierailija
24/29 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homohan se on.

Ei me heteromiehet moisia hommata.

Vierailija
25/29 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homohan se on.

Ei me heteromiehet moisia hommata.

Kyllä nyt vaadittaisiin AP:n alastonkuvat edestä ja takaa sekä pyllistyskuva että voitaisiin miehen potentiaalista homoutta arvioida.

Vierailija
26/29 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sentään pillua nuolee. Olet ruma miehen mielestä ja sen takia ei suutele eikä pane. Mitään muuta syytä ei ole miksei mies halua suudella.

Vierailija
27/29 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ei halua, se on miehen syy

Kun nainen ei halua, se on miehen syy

Vierailija
28/29 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa suoraan ja avoimesti.

Vierailija
29/29 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petit ja miehesi ei saanut kiinni, mutta epäilee? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi