Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voin miehenä sanoa että maalaisnainen on parempi, kuin kaupunkilaisnainen!

Vierailija
12.10.2014 |

Maalla asuva nainen on järkevämpi kuin kaupunkilainen. Maalla asuva ei ole uusavuton, kuin kaupunkilainen. Kerran eräs kaupungissa asuva sen aikainen tyttöystäväni ei osannut laittaa edes leivinuuniin tulia! Kaupunkilaisille on tosi tärkeää, että kaikki vaatteet on viimeisen päälle muotia. Töiden jälkeen mennään joko salille, syömään tai elokuviin!!! Siis siinä kaikki mitä voi tehdä. Maalla taas mielekästä tekemistä on ympäri vuoden niin paljon kuin jaksaa tehdä.

Kaupunkilaisen mielestä luontoa on tarpeeksi jokin muutaman saan neliön puistopläntti keskellä kaupunkia, jossa virtaa jokin paskaoja ja kasvaa pari mäntyä tai koivua. Myös naisen luonne on aivan erillainen. Maalla asuva on tottunut elämään, eikä valita jos kauppa menee esim. 5min liian aikaisin kiinni. Onhan se huomenna taas auki. Myös kaupunkilaisten matkapituuksien valitus on käsittämätöntä. Jos jokin palvelu siirtyy 1km kauemmaksi itsestään, niin on se maailman loppu. Maalla asuva nainen taas on hyvähermoinen luonnonläheinen ja osaava ihminen, joka arvostaa myös miestä ja miehen työtä. Lisäksi ed. nainen kestää kaksimieliset vitsit erittäin hyvin.

Ottakaa kaupunkilaiset maalaisista oppia!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:45"]

Maalaisilla on usein suuremmat rinnat. Tälläisen havainnon olen maalla käydessäni tehnyt. M33

[/quote]

No isompaa niissä on rintojen lisäksi kaikki muukin paitsi ehkä huulet. 

Vierailija
42/51 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:54"]

Maalaisilla on usein suuremmat rinnat. Tälläisen havainnon olen maalla käydessäni tehnyt. M33

[/quote]

No isompaa niissä on rintojen lisäksi kaikki muukin paitsi ehkä huulet. 

[/quote]

happamia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen maalainen kaupungissa. Läksin maalta, koska siellä ei ollut töitä. Täällä kaupungissa on tosi ahdistava, pinnallinen ilmapiiri. Lähtisin enemmän kuin mielelläni emännäksi jollekin tilalliselle. Tai vaikka poromiehelle.

Vierailija
44/51 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain perää tässä jutussa on. Nimittäin kaupunkilaisnaiset ovat paremmin koulutettuja ja fiksumpia eivätkä viitsi edes kohteliaisuudesta hekotella jonkun tyhmän maalaistollon jutuille. Maalaisilla puheenaiheet ja kiinnostuksenkohteet rajoittuu maatalouteen ja säähän. Maalaisnaisille on pienestä pitäen opetettu että on syntynyt miestä huonommaksi joten paras vaan olla hiljaa ja tyytyä kohtaloonsa vaikka ukko pieksää ja puristelee teini-ikäisten sukulaistyttöjen pyllyjä. Pojat on poikia, minkäpä sille mahtaa.

Lisäksi he eivät ole hiffanneet sitä, että ihmisarvo ei riipu jostain puusavotasta, pusikoiden raivaamisesta, marjanpoiminnasta tms.. fyysisestä puuhastelusta. He eivät ole vielä ymmärtäneet sitä, että kaikki työkalut on kehitetty vähentämään työtaakkaa vaan näille impivaaralaisille on oikein kunnia-asia tehdä kaikki "niinkuin ennen" ja vaikeimman kautta. Kaikki edistys on saatanasta.

Fiksuimmat ihmiset näkee tämän touhun läpi ja muuttaa kaupunkiin eivätkä koskaan palaa. Itsekin karkasin heti peruskoulun jälkeen enkä ole takaisin menossa.

[/quote]

Kylläpä kirjoitit ala-arvoisesti.

Olen itse maalta kotoisin, tosin nyt asun pk-seudulla. Arvostan juuriani maalla ja mielestäni jokaisen sivistyneen ihmisen tulisi arvostaa juuriaan. Olen kasvanut hienossa ympäristössä, jossa koulutus oli arvossaan, ihmiset kohteliaita ja ystävällisiä, naapureita autettiin, moraali oli korkealla, elämään suhtauduttiin myönteisesti jne. 

Olen nyt elänyt suunnilleen puolet elämästäni maalla ja puolet täällä pk-seudulla, joten on tullut hieman näkemystä kummastakin seudusta. Ainoa minkä voin sanoa on, että ihminen kasvaa jonkinlaiseksi mutta ei tietynlaiseksi. Ihmisen kasvua ei määrää se, tuleeko hän maalta tai kaupungista, vaan ehkä enemmänkin se, millainen on hänen lähipiirinsä, perheensä. Kaikenlaisia ihmisiä löytyy eri puolilta Suomea ja erikokoisista yhteisöistä. 

Vierailija
45/51 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:55"]

Minä olen maalainen kaupungissa. Läksin maalta, koska siellä ei ollut töitä. Täällä kaupungissa on tosi ahdistava, pinnallinen ilmapiiri. Lähtisin enemmän kuin mielelläni emännäksi jollekin tilalliselle. Tai vaikka poromiehelle.

[/quote]

Maajussille morsian -ohjelmaan sitten mukaan vain. Helppoa kuin heinänteko.

Vierailija
46/51 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:48"]

juu kyllä miehet maalla on maskuliinisempia... metsästävät, kalastavat. ovat osaavia monin eri tavoin... ;)

toki makunsa kullakin..

n28

[/quote]

Metsästys ja kalastus ovat nyky-yhteiskunnassa nollataitoja.

Vierailija
47/51 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:47"]

Minkä takia ap:lla on muuten hankaluuksia löytää itselleen naista? Mikä sinussa on niin pahasti vikana?

[/quote]

Hyvä kysymys. Tule kertomaan, ap!

[/quote]

Ap kertoo... Olen ollut naimisissa emäntäni kanssa pian 16 vuotta. Tällähetkellä kaksi lasta ja kolmas tulossa. Uskallanpa väittää että kovinmoni kaupunkilainen ei ole naimisissa edes 10 vuotta, vaan heille mies/nainen on yhtäkuin pano.

Vientiä oli baareissa kaupungissa kuin kotona maalla... Tuli aikoinaan käytyä kokemassa useaan otteeseen myös Helsingin yöelämä, kun reissutöissä kirvesmiehenä olin. Kaikki tämä siis yli 17 vuotta sitten.

Täytyy ottaa vielä kantaa tuohon kaupunkilaiseen mieheen :) tosiaan, geelitukka, tekorusketus, parikorvista ja jotku muotivaatteet, niin ei paljon naisesta erotu :)

T:Ap

Vierailija
48/51 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:56"]

juu kyllä miehet maalla on maskuliinisempia... metsästävät, kalastavat. ovat osaavia monin eri tavoin... ;)

toki makunsa kullakin..

n28

[/quote]

Metsästys ja kalastus ovat nyky-yhteiskunnassa nollataitoja.

[/quote]

ai, mieheni on kalastaja... 

Vierailija
49/51 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsos kun kaupunkilaiset eivät syö mitään, ei ainakaan lihaa, kalaa, maitotuotteita, jne. ihan nollataitoja. 

Vierailija
50/51 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietysti kauhean edustava otos, mutta olihan se nätti tummahiuksinen nainen siinä viime vuoden maajussin morsiamessa aika omaa luokkaansa. Siis se, joka etsi maajussia itselleen. 

Paitsi kaunis niin kaikin tavoin mahdollisimman valloittavan oloinen. Ei sellaisia taida muualta löytyä kuin maaseudulta. 

Vierailija
51/51 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse maalta kotoisin

Minut pistettiin jo lapsena halkomaan puita ja tekemään puukuormaa. Koska vanhempieni kotona oli puusauna ja uuni.

Saunankin opin lämmittämään.

Myös olin mukana perunan kylvössä.

Isäni opetti kalastamaan mato-ongella mökillä

Madot eivätkä limaiset kalat ole ikinä olleet yök.

Nykyisin asun Helsingin keskustassa mutta olen huomannut että en viihdy täällä.

En tunne yhteenkuuluvuutta näiden feministi,sukupuolinen traktoria ym kanssa.

Koska olen ajatuksiltani hyvin vanhainaikainen.

En ole kiinnostunut Somesta kuten Instagram,snäppi,Twitter. En halua jakaa jokaista hetkeä Somessa ja tehdä siitä siloteltua elämää.

Lenkille lähtiessäkin jätän puhelimen kotiin.

En halua että minut tavoittaa 24/7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän