Puolison kanssa asuva! Lukitsetko vessan oven käynnin ajaksi?
Vai jätätkö lukitsematta.
Itse en laita lukkoon. Pidän sen verran ääntä, että ymmärtää olla tulematta 😀
Kommentit (34)
En, eikä lukitse puolisokaan. Hyvin harvoin edes suljetaan ovea.
Jos vessan hajut tulevat avonaisesta ovesta muuhun huoneistoon niin silloin on ilmastointi pielessä.
Mies laittaa oven kiinni vessassa, minä ja lapsi emme. Koirat seuraa vessaan mukaan aina.jos on vieraita niin sitten laitan toki oven kiinni.
Laitan, jos mies on kotona - en halua tulla yllätetyksi pöntöltä. Riittää, kun kissa on seuraamassa toimitusta. En tiedä, laittaako mieheni oven lukkoon, mutta kiinni ainakin. Minusta se kuuluu yleiseen kohteliaisuuteen. Onneksi ollaan puolisoni kanssa tässä samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos vessan hajut tulevat avonaisesta ovesta muuhun huoneistoon niin silloin on ilmastointi pielessä.
Eikö oikeasti yhtään ällöttävää se varpusparven pyrähtely ja pierun rupsahtelut? Seksikästä…
Lukitsen aina vaistomaisesti vaikka asumme kaksiossa. Minusta on ällöttävää käydä tarpeillaan ovi auki. En ota koskaan koiria mukaan vessaan, osa perustelee oven auki pitämisen sillä että koira/kissa haluaa tulla mukaan.
Kyllä, aina. Tapa jäänyt lapsiperhevuosilta.
Vierailija kirjoitti:
Lukitsen aina vaistomaisesti vaikka asumme kaksiossa. Minusta on ällöttävää käydä tarpeillaan ovi auki. En ota koskaan koiria mukaan vessaan, osa perustelee oven auki pitämisen sillä että koira/kissa haluaa tulla mukaan.
Tämä on ihan ihme perustelu. Koira haluaisi myös kuseksia pitkin taloa ja purra ihmisiä, mutta siitäkin se opetetaan ulos. Taitavat vaan itse tykätä nuo tyypit kun on huussissa seuraa, turha sitä on eläimen niskoille vierittää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vessan hajut tulevat avonaisesta ovesta muuhun huoneistoon niin silloin on ilmastointi pielessä.Eikö oikeasti yhtään ällöttävää se varpusparven pyrähtely ja pierun rupsahtelut? Seksikästä…
Mun seksihalut kuolisi kyllä täysin, jos pitäisi kerran päivässä todistaa aitiopaikoilta miehen ähinää ja piereskelyä ja paskan molskahtelua.
Oven laitamme kiinni yleensä, joskus saattaa unohtua raolleen koska kissat kulkevat ovesta. Ei meistä kumpikaan silti tuu viereen tuijottamaan, paitsi kiusallaan joskus mut naurun saattelemana häädetään toinen pois tms. Ja kumpaakaan ei ihan älyttömästi enää 4v jälkeen nolota mikään pytyllä istuminen jos toinen siihen ykskaks pölähtää. Isommalla käydessään mies joskus lukitsee oven, mutta veikkaan sielä tapahtuvan silloin jotain muutakin mahdollisesti. Eipä tuo kauheasti kyllä kiinnosta. Ja kyllä sen tietää jos jompikumpi sielä veskissä on kun kahdestaan asutaan :D
Laitan vessanoven aina kiinni vaikka olisin yksinkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vessan hajut tulevat avonaisesta ovesta muuhun huoneistoon niin silloin on ilmastointi pielessä.Eikö oikeasti yhtään ällöttävää se varpusparven pyrähtely ja pierun rupsahtelut? Seksikästä…
Eipä tuollaiset asiat hätkäytä suuntaan tai toiseen.
Yleensä laitan oven lukkoon, haluan asioida rauhassa, enkä murehtia kiskaiseeko toinen vaikkapa ajatuksissaan oven auki hoksaamatta, että olen siellä.
Lukitsen aina. Puoliso ei yleensä tajua tarkistaa onko joku vessassa ja ärsyttää jos yhtäkkiä paukahtaa sisään kesken asioinnin.