Muilla huonoja kokemuksia Toyota Avensis autosta?
Meillä kansi meni jo alle 200 000 km (uusi auto). Kyllä tulee kalliiksi ko. auto!!! Viimeinen toyota!!
Kommentit (38)
En kyllä ole ikinä tykännyt Avensiksesta, mutta muuten Toyotan autoista hyviä kokemuksia.
Mikä uusi se on jos on jo liki 200 000 ajettu?
Nyt 180 000 ja kansi meni. Remppa maksoi 4te.
ja ei ole ollut ongelmia. Tälläkin ajettu reilu 260000 km
Minulla taas Toyotasta vain hyviä kokemuksia. Muista merkeistä paljon huonompia.
Itse ajelen 1992 Corollalla joka päivä 100 km työmatkoja. Halpoja remppoja ollut ja todella vähän yleensäkin. Ihan perusrempoja kuten jakopäänhihnat, pakoputkia tms.
Ajettu 5 kertaa maapallon ympäri = ei ihan ole uusi auto enää...
eka autoni oli toyota corolla vm 91 ja nyt kun alkoi jäämään liian pieneksi perheelle, vaihdettiin se toyota corolla versoon vm 04.
on muuten ainoa merkki joka jaksaa suomen talvessa käynnistyä kylmiltään heti. nauratti aina kun tuon vanhan auton kanssa vielä ajeli niin mersukuskitkin sai ties kuinka kauan käynnistää autoaan jos oli yli -10astetta ja mun auto käynnisty heti. :) ei siis ollut katospaikkaa tuohon aikaan.
Mulla ollut 2 AVEA peräkkäin, 2003 ja 2010 mallit, 1 lämpöanturi mennyt rikki kaiken kaikkiaan, meni takuuseen
Yli 200 000 km ajettu (vm 2005), eikä suurempia vikoja. Ihan vuosihuollot riittää.
Kyllä sata kertaa miellummin japsi kuin ranskalainen. Toyota on helppohoitoinen perusauto, ei mitään ihmeellistä, mutta luotettava. Oletko teettänyt määräaikaishuollot?
Vm. -08. Ajettu 95.000km. Ei mitään vikoja ollut.
2000-l alkupään autoissa voi olla törkiän kova öljynkulutus, jopa 8l tonnilla. kannattaa varmistua tästä, tulee kalliiksi öljymenot..
Ajoin edel avensiksella 750000 km ilman moottori ongelmia, nyk ajettu 325tkm kaikki ok
99vm avensis 300000 km meni just rikki ja ei mainittavia vikoja.
Vanhemmista tojotista märkänee mm. takatukivarret, uudemmista menee kantta ja mosa paskaks, varsinkin se d4d on täysi paska mosa.
Jarruton vetokyky avessa naurettavat 500kg, muuten todella hyvä ja nykyään halpa tonnin parin auto.
Tojota on paskimmillaankin ylivoimaisen edullinen pitää vaikka vieraalla korjattuna verrattuna vag-konsernin romuihin joihin ei edes ole vaihteiston öljynvaihtoa huolloissa, kertakäyttö laatikon lyhenne on DSG.
t. Ammattimies.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti olet jos maksat tuommosen pyynnin. Ei maksa koko autokaan 4 donaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti olet jos maksat tuommosen pyynnin. Ei maksa koko autokaan 4 donaa.
Liekkö elossakaan kun jo 15 vuotta menny.
Vierailija kirjoitti:
ja ei ole ollut ongelmia. Tälläkin ajettu reilu 260000 km
Minulla taas Toyotasta vain hyviä kokemuksia. Muista merkeistä paljon huonompia.
Itse ajelen 1992 Corollalla joka päivä 100 km työmatkoja. Halpoja remppoja ollut ja todella vähän yleensäkin. Ihan perusrempoja kuten jakopäänhihnat, pakoputkia tms.
Porollassa ei ole kun yksi jakohihna ja pakoputkiakin vain yksi mehupilli.
Toyota Avensiksen kansi.
moottorin malli 4A-FE.
Ajettu 156tkm.
Soitot ja tiedustelut Timo Toijonen
0505749624
Hp:500€