Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huh, kahden lapsen äiti

Vierailija
12.10.2014 |

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2014101218738760_ur.shtml

http://tsemppis.fi/hanna/

siinä mallia meille mammoille, aika kuivahan tuo on kisakunnossa, mutta miettikääpä miltä näyttää offseasonilla!

Eikä ole silareita. Kade olen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onpa tosiaan, huhhuh

Vierailija
2/26 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätäkö nyt pitäisi sittem ihastelle ja kadehtia? Äh, jätän väliin. Nämä Kissit ei ole minun kauneusihanteeni mukaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea, ei ole kyllä minunkaan makuuni.

Vierailija
4/26 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:39"]

Ja tätäkö nyt pitäisi sittem ihastelle ja kadehtia? Äh, jätän väliin. Nämä Kissit ei ole minun kauneusihanteeni mukaisia. 

[/quote]

Oletko mies? Tuossahan on kaikki rasvat pois. Offseasonilla ihan eri näköinen

Vierailija
5/26 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:48"]

Ai kauhea, ei ole kyllä minunkaan makuuni.

[/quote]

Ei olekaan. tuosta saa vain käsityksen, miten hyvä itsekuri ja lihaksisto on. Kisakunto on PALJON tiukempi kuin normiolemus. Mahtava ryhti ja kroppa!

Vierailija
6/26 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyihitto

Vierailija
7/26 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun juttu, ei vaikka kuin olisi "offseason" ihan eri tilanteessa. Sori. Kukin tyylillään, jos itse tykkää niin kiva hänelle! Olen iloinen hänen puolestaan.

Vierailija
8/26 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 23:02"]

Ei ole minun juttu, ei vaikka kuin olisi "offseason" ihan eri tilanteessa. Sori. Kukin tyylillään, jos itse tykkää niin kiva hänelle! Olen iloinen hänen puolestaan.

[/quote]

Mikä sitte on sun juttu? Makkaraperunat?

Vierailija
9/26 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten jännä juttu kun moni laiha läskin on samanpainoinen ja haluaakin olla sellainen. Ei kelpaa lihakset sinne nahan alle mielummin ollaan hyllyviä ja laihoja joilla on selluliittia.

Vierailija
10/26 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsensa ovat kouluikäisiä il:n jutun mukaan. Tämä nainen ei ole mikään itsekuri-ihme, jokainen mamma pystyy seitsemässä vuodessa laihduttamaan raskauskilot pois jos niitä on tullut. Se on sitten eri asia kiinnostaako salilla käyminen tuossa mittakaavassa. Muutakin urheilua voi harrastaa ja olla hyvässä kunnossa ja LAIHA.

(Sehän tässä aloituksessa kuitenkin oli pääpointti: kahden lapsen äiti ei ole LÄSKI)

Vierailija
11/26 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 23:02"]

[/quote]

[/quote]

Normaalit, terveelliset elämäntavat. Kotiruokaa kasviksia sisältäen ja sopivasti liikkumista ja lepoa. Myös makkaraperunoita välillä.

Onko tämä nainen jotenkin unelmien esimerkki terveellisestä elämäntavasta jonkun mielestä? Oikeasti?

Vierailija
12/26 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi hyvässä kunnossa, ja off-seasonilla varmaan hyvännäköinen, mutta ei se (kuvittelemani) off-season kunto ole silti mikään mun kauneusihanne, tai sellainen johon kaikkien naisten kannattaisi mielestäni pyrkiä. Ihanteeni on vielä vähän vähälihaksisempi ja luonnollisempi, mutta ei täysin lihakseton ja pehmeä.

Vierailija
13/26 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka noille lavoille kiipeää on voittaja. Aivan älyttömän vaativaa, sitoutuminen ruokavalioon ja treeniin ei onnistu ihan jokaiselta.
upea nainen.

Vierailija
14/26 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kunnia kovasta treenistä, mutta ei tuo kaunista ole mun silmään. Kohtuus kaikessa.

Miksi noi bodarit aina valkasee hiuksensa ihan valkoiseksi. Joku sävy vaaleassa hiuksessa näyttäisi ylellisemmältä, mutta aina toi vitivalkoinen kiilloton hattara. En tajua.

Vierailija
15/26 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:31"]

Ei hätää. Ei tuollainenkaan kunto montaa kuukautta pysy, jos sohvalle jättäytyy:)

Miksi naisilla on sellainen kuvitelma, että hankitut lihakset vievät naisellisen pehmeyden ja sirouden iäksi?

95 % naisista ei edes pystyisi tuollaista kroppaa saamaan, geenit vaan ei riitä.

[/quote]

Niin siis kuka kuvittelee, että hankitut lihakset vievät naisellisen pehmeyden ja sirouden iäksi? Toki voi olla, että tuokin nainen lopettaa huomenna aktiivisen treenaamisen, mutta en ymmärrä miksi hän olisi edes treenannut tuohon kuntoon jos ei pitäisi jonkin verran lihaksikasta kroppaa ihanteenaan eikä haluaisi säilyttää niitä lihaksiaan.

Vierailija
16/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, enpä haluis näyttää tuolta. Mieluummin ihan tältä kuin olen :)

T: Pian kahden äiti

Vierailija
17/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Hanna täällä nyt kehua itseään... ;)

Vierailija
18/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 23:02"]

[/quote]

[/quote]

No jos fitnessin ja makkaraperunoiden väliin ei muuta mahdu niin ok, vaikka se sitten.

Vierailija
19/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 23:08"]Muuten jännä juttu kun moni laiha läskin on samanpainoinen ja haluaakin olla sellainen. Ei kelpaa lihakset sinne nahan alle mielummin ollaan hyllyviä ja laihoja joilla on selluliittia.
[/quote]

No mun silmään luonnollisuus on paaaljon kauniimpaa kun tuollainen pumpattu ruskeaksi maalattu michelin mies

Vierailija
20/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:34"]

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2014101218738760_ur.shtml

http://tsemppis.fi/hanna/

siinä mallia meille mammoille, aika kuivahan tuo on kisakunnossa, mutta miettikääpä miltä näyttää offseasonilla!

Eikä ole silareita. Kade olen.

[/quote]

Juu ei ole silareita ei, on 100% puhdasta geenimuunneltua rintalihasta ja plussana möreä ääni. Jokaisen kaappihomon unelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme